M Maus010 Komt weleens kijken 17 jun 2009 #1 Wie weet of de koplampen uit engeland het zelfde zijn als hier?? Ben namelijk op zoek naar een linker unit (bestuurderskant). Maar in engeland moet ik juist de "passenger side" hebben. Kost me daar namelijk zo'n 35euro incl verzenden (via ebay).
Wie weet of de koplampen uit engeland het zelfde zijn als hier?? Ben namelijk op zoek naar een linker unit (bestuurderskant). Maar in engeland moet ik juist de "passenger side" hebben. Kost me daar namelijk zo'n 35euro incl verzenden (via ebay).
C Calibrainpower Komt weleens kijken 17 jun 2009 #2 Waarschijnlijk niet, het lichtbeeld is anders. Heb evt. nog wel een gebruikte koplamp liggen hoor.
M martijn_maja Post best veel 17 jun 2009 #3 nee, is niet het zelfde vanwege de licht verspreiding naar de berm, en die zit in uk links. of je moet helder glas hebben in je opel.gr,martijn
nee, is niet het zelfde vanwege de licht verspreiding naar de berm, en die zit in uk links. of je moet helder glas hebben in je opel.gr,martijn
D Desperado Post best veel 17 jun 2009 #4 ik heb juist gehoord dat in je koplamp iets kan verdraaien waardoor het lichtbeeld ook in UK goed is. reflector zou je als het goed is moeten kunnen veranderen.
ik heb juist gehoord dat in je koplamp iets kan verdraaien waardoor het lichtbeeld ook in UK goed is. reflector zou je als het goed is moeten kunnen veranderen.
M Maus010 Komt weleens kijken 17 jun 2009 #5 Bedankt voor de reacties. Laat die engelse lamp lekker liggen waar hij nu ligt @calibrain: Je hebt een U2U
Bedankt voor de reacties. Laat die engelse lamp lekker liggen waar hij nu ligt @calibrain: Je hebt een U2U