S Schmidt Lid 6 jul 2009 #1 Hoi , Ik zou mijn corsa willen voorzien van andere koplampen , hieronder heb ik 3 varianten neergezet , er hoeven geen booskijkers aan de motorkap te komen. Zouden jullie die andere koplampen er eens in willen shoppen. Mijn corsa : Optie 1 : Optie 2 : Optie 3 : Alvast bedankt. Groetjes , Ralph
Hoi , Ik zou mijn corsa willen voorzien van andere koplampen , hieronder heb ik 3 varianten neergezet , er hoeven geen booskijkers aan de motorkap te komen. Zouden jullie die andere koplampen er eens in willen shoppen. Mijn corsa : Optie 1 : Optie 2 : Optie 3 : Alvast bedankt. Groetjes , Ralph
W wingersv Post best veel 6 jul 2009 #2 moeten de nieuwe lampen onder je kap geplaatst worden die je nu hebt, of op de manier dat je de hele lamp kan zien?
moeten de nieuwe lampen onder je kap geplaatst worden die je nu hebt, of op de manier dat je de hele lamp kan zien?
M MV Komt hier geregeld 6 jul 2009 #4 ff snel geshopt golf 4 devil eyes mercedes bmw 5serie zelf zou ik de merc lampen nemen als je aan een facelift zou beginnen
ff snel geshopt golf 4 devil eyes mercedes bmw 5serie zelf zou ik de merc lampen nemen als je aan een facelift zou beginnen
N Njoy_Corsa Post best veel 8 jul 2009 #8 op de photoshops is geen reking gehouden met de grootte van de lampen? die bmw lampen zijn 2x zo breed als een corsa lampje :hmmz
op de photoshops is geen reking gehouden met de grootte van de lampen? die bmw lampen zijn 2x zo breed als een corsa lampje :hmmz
M MV Komt hier geregeld 9 jul 2009 #9 het ging om het idee volgens mij als je die bmw lampen neemt dan heb je geen gril meer in de corsa