Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@Oenatje wrote:@Har Astra wrote:@Oenatje wrote:valeo koplampen lekken langs de kitrand, dus tussen het glas en het plastic deel.
Dus.........wat zou jij dan persoonlijk doen als je nieuwe wilt aanschaffen..imitatie, origineel, angel-eyes ik zou nu geen keuze kunnen maken omdat dit de 1é keer is na 17 jaar dat ze zeg maar lek zijn....
Hoor graag van je, tot slot staat Valeo er om bekend omdat je zegt dat deze lekken op de kitrand welk merk doet het goed dan...........
carrello koplampen, die zijn een stuk beter.
Wie heeft die..? heb je toevallig een adresje en qua pasvorm zijn die hetzelfde als Valeo de orig.
Deze strakke Astra F heb ik al 8 jaar met 165.000 km pas op de teller.
Motor is 1.6 8V
Bandenmaat 215/40/17 en 7 1/2J Ronal velgen met Remus uitlaat.
Niks nog geen roest, misschien was dit gewoon een goed bw.jaar juli 1996
ding ziet er zeker nog netjes uit ja!
hahaha ik zoeken om die foto's te uploaden maar jij hebt het al voor me gedaan thx ja gaaf carretje toch ben er heel zuinig op heeft nu 187.000 km weg en nog geen olieverbruik niks, 1 nadeel de ramen beslaan snel bij dit type met airco dus ik heb in deze maanden vaak de airco bij staan anders krijg ik de condens niet weg, ja dat was heel wat in 1996 een Astra F met airco.!!!!
Ja dat filter wordt vervangen bij de Opel dealer als het gedaan moet worden na zoveel km'er bij de beurt, noemen ze dat ook pollenfilter...of is dat weer wat anders...
Ja inderdaad ik zie het nu goed, vraagje...ik ga 2 nieuwe koplampen kopen is Carrello beter als Valeo voor mij station F '96 en moet je gelijk een kitrand zetten tussen het glas en unit of is dat overdreven om condens te voorkomen..?
Nu heb ik pas na 17 jaar oud een beetje condens in me Valeo koplampen ( soms ligt ook aan de temp verschillen )
Oké thx enne heb jij een goedkoop adresje evt voor mij koop ook graag online maak me niet uit bij de Opel dealer hier kosten de Valeo per stuk € 120 hahaha aan me nooit niet dus mij te duur ik weet dat op internet de Carrello iets van € 60 - € 70 kosten maar wie......zit er standaard bij aankoop ook de rubberen afdichtring bij denk je...
Had hier wat gevonden maar daar staan er zoveel dat ik niet durf te bestellen want ze hebben het over elektrisch verstel baar en dat heb ik dus niet... en ik zie Valeo en Carrello maar haast allen die elektrisch verstelbaar zijn.
@Har Astra wrote:Had hier wat gevonden maar daar staan er zoveel dat ik niet durf te bestellen want ze hebben het over elektrisch verstel baar en dat heb ik dus niet... en ik zie Valeo en Carrello maar haast allen die elektrisch verstelbaar zijn.
Nee wil graag nieuw geen 2é hands, weet jij als ik nieuwe koopt en die zijn elektrisch verstelbaar of die gewoon passen in de mijne die handbediening hebben..
Zag Carrello alleen elektrisch verstelbaar... € 40,- stuk
@Har Astra wrote:Nee wil graag nieuw geen 2é hands, weet jij als ik nieuwe koopt en die zijn elektrisch verstelbaar of die gewoon passen in de mijne die handbediening hebben..
@Oenatje wrote:@Har Astra wrote:Nee wil graag nieuw geen 2é hands, weet jij als ik nieuwe koopt en die zijn elektrisch verstelbaar of die gewoon passen in de mijne die handbediening hebben..