S Spacejam Hoort bij de inboedel 24 apr 2010 #1 Weet iemand waar de zekeringen van het pakkeerlicht / grootlicht en dimlicht zit bij de astra h? Die staan namelijk niet in het boekje vermeld.
Weet iemand waar de zekeringen van het pakkeerlicht / grootlicht en dimlicht zit bij de astra h? Die staan namelijk niet in het boekje vermeld.
wim-v6 Forumbewoner 24 apr 2010 #2 kijk effe naar zekeringen 23 31 33 in de motorruimte denk dat die voor de koplampen zijn. Willem
S Spacejam Hoort bij de inboedel 24 apr 2010 #3 die had ik net inderdaad even gecheckt, adaptive forward lighting staat er in het boekje bij die zekeringen maar dat zijn ze niet.
die had ik net inderdaad even gecheckt, adaptive forward lighting staat er in het boekje bij die zekeringen maar dat zijn ze niet.
S Spacejam Hoort bij de inboedel 24 apr 2010 #5 Zit er eigenlijk wel een zekering tussen zit ik me nu af te vragen, ze worden via can-bus aangestuurd, misschien dat daar ook de beveiliging in zit?
Zit er eigenlijk wel een zekering tussen zit ik me nu af te vragen, ze worden via can-bus aangestuurd, misschien dat daar ook de beveiliging in zit?
wim-v6 Forumbewoner 24 apr 2010 #6 dan denk ik dat het zo gaat: Zekering > Stuurmodule > Koplampen.. Dan zou er geen directe zekering moeten zijn. Willem
dan denk ik dat het zo gaat: Zekering > Stuurmodule > Koplampen.. Dan zou er geen directe zekering moeten zijn. Willem