E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 29 jan 2011 #21 heb je hoogte stel motoren? want bij de vectra is het zo dat je daarme de binnekant vast zet. Erwin
N nexus6 Post best veel 29 jan 2011 #22 Er zijn wel van die alternatieven vast zet delen voor als je geen motors hebt,voor de corsa C weet ik ,maar voor de anderen modellen weet ik niet,misschien dat je ze bij de garage gewoon kunt halen .
Er zijn wel van die alternatieven vast zet delen voor als je geen motors hebt,voor de corsa C weet ik ,maar voor de anderen modellen weet ik niet,misschien dat je ze bij de garage gewoon kunt halen .
N nexus6 Post best veel 29 jan 2011 #23 Er zijn wel van die alternatieven vast zet delen voor als je geen motors hebt,voor de corsa C weet ik ,maar voor de anderen modellen weet ik niet,misschien dat je ze bij de garage gewoon kunt halen .
Er zijn wel van die alternatieven vast zet delen voor als je geen motors hebt,voor de corsa C weet ik ,maar voor de anderen modellen weet ik niet,misschien dat je ze bij de garage gewoon kunt halen .
H HardcoreHell Loopt hier de deur plat 11 feb 2011 #24 Ik ben er vanmiddag achter gekomen dat de stelmotor inderdaad het binnenwerk vastzet. Op de achterkant van de motor zit een soort bout, deze heb ik zoveel mogelijk linksom gedraaid en nu zit het binnenwerk aan de kant van de motor vast. Alleen aan de andere kant zit ie niet vast.... HELP!!
Ik ben er vanmiddag achter gekomen dat de stelmotor inderdaad het binnenwerk vastzet. Op de achterkant van de motor zit een soort bout, deze heb ik zoveel mogelijk linksom gedraaid en nu zit het binnenwerk aan de kant van de motor vast. Alleen aan de andere kant zit ie niet vast.... HELP!!
H HardcoreHell Loopt hier de deur plat 11 feb 2011 #25 Ik ben er vanmiddag achter gekomen dat de stelmotor inderdaad het binnenwerk vastzet. Op de achterkant van de motor zit een soort bout, deze heb ik zoveel mogelijk linksom gedraaid en nu zit het binnenwerk aan de kant van de motor vast. Alleen aan de andere kant zit ie niet vast.... HELP!!
Ik ben er vanmiddag achter gekomen dat de stelmotor inderdaad het binnenwerk vastzet. Op de achterkant van de motor zit een soort bout, deze heb ik zoveel mogelijk linksom gedraaid en nu zit het binnenwerk aan de kant van de motor vast. Alleen aan de andere kant zit ie niet vast.... HELP!!