T Tjoppebob Lid 18 jun 2012 #1 Hoi, Voor de APK schijnt mijn koplamp verstelling van 1 lamp het niet te doen. Is dit eenvoudig te repareren? HEt is voor een opel astra G caravan 2.0 uit '98
Hoi, Voor de APK schijnt mijn koplamp verstelling van 1 lamp het niet te doen. Is dit eenvoudig te repareren? HEt is voor een opel astra G caravan 2.0 uit '98
R RISL Forumbewoner 18 jun 2012 #2 Eerst eens een beetje met de stekker wiebelen, 9 van de 10 keer is je probleem dan al weg. En anders een andere er insteken, is erg gemakkelijk. Ik heb nog drie werkende liggen van een Astra G, €7,50 per stuk.
Eerst eens een beetje met de stekker wiebelen, 9 van de 10 keer is je probleem dan al weg. En anders een andere er insteken, is erg gemakkelijk. Ik heb nog drie werkende liggen van een Astra G, €7,50 per stuk.
T Tjoppebob Lid 19 jun 2012 #3 He bedankt! Ik zal eens even aan de stekker wiebelen en als dat niet lukt, dan wil ik er wel een van je kopen.
He bedankt! Ik zal eens even aan de stekker wiebelen en als dat niet lukt, dan wil ik er wel een van je kopen.
G GSI Racer Hoort bij de inboedel 19 jun 2012 #5 motortjes gaan vast zitten na verloop van tijd, omdat het nooit gebruikt wordt. k wil niet weten hoeveel mensen geen idee hebben waarvoor het eigenlijk dient :jerry flauwekul ook dat het met de APK ineens wel moet werken, terwijl dat 2 jaar geleden nog niet hoefde. (en ja, ik ben zelf keurmeester)
motortjes gaan vast zitten na verloop van tijd, omdat het nooit gebruikt wordt. k wil niet weten hoeveel mensen geen idee hebben waarvoor het eigenlijk dient :jerry flauwekul ook dat het met de APK ineens wel moet werken, terwijl dat 2 jaar geleden nog niet hoefde. (en ja, ik ben zelf keurmeester)
T Tjoppebob Lid 20 jun 2012 #6 Hij doet het alweer! Het pinnetje was losgeschoten van de lamp. Even vastklikken en hij doet het weer. Bedankt voor info
Hij doet het alweer! Het pinnetje was losgeschoten van de lamp. Even vastklikken en hij doet het weer. Bedankt voor info