L lottie Komt weleens kijken 25 sep 2012 #1 wie heefd er kop liggen van een corsa a 1.4 ,die van mij is bezweken ,jammer
A Aapje Hoort bij de inboedel 26 sep 2012 #3 Heb een complete motor staan die _goed_ liep zonder te tikken, met 80.000km gelopen. Zonder aanbouwdelen mag je die voor een prikkie hebben.
Heb een complete motor staan die _goed_ liep zonder te tikken, met 80.000km gelopen. Zonder aanbouwdelen mag je die voor een prikkie hebben.