I ivar1985 Lid 9 apr 2010 #21 ik neem aan dat bij alle sensoren gewoon 12V moet aankomen? en hoe zit het dan met bijvoorbeeld met die sensor tegen het schutbord? hier zitten 3 draden aan. (die met dat slangetje dr aan)
ik neem aan dat bij alle sensoren gewoon 12V moet aankomen? en hoe zit het dan met bijvoorbeeld met die sensor tegen het schutbord? hier zitten 3 draden aan. (die met dat slangetje dr aan)
C corsaboy Hoort bij de inboedel 9 apr 2010 #22 d'r zijn ook heel wat sensoren die op 5volt werken... Hangt van de sensor af
I ivar1985 Lid 11 apr 2010 #23 De auto is eindelijk helemaal goed!!! ik wil iedereen heel erg bedanken voor alle hulp en reacties!:wors:wors:wors:wors:wors voor de geïntreseerde: er zat onder de inlaat een 3-polig stekkertje los....... wat kun je daar lang naar zoeken zeg in ieder geval dank aan allen die hulp hebben geboden!!!:thumbup:thumbup:thumbup
De auto is eindelijk helemaal goed!!! ik wil iedereen heel erg bedanken voor alle hulp en reacties!:wors:wors:wors:wors:wors voor de geïntreseerde: er zat onder de inlaat een 3-polig stekkertje los....... wat kun je daar lang naar zoeken zeg in ieder geval dank aan allen die hulp hebben geboden!!!:thumbup:thumbup:thumbup