Komfortblinker inbouwen

Bedoel je ook dat klepje voor de zekeringen e.d. Wim? Die weet ik wel los te krijgen. De dorpelstrip weet ik niet precies. Zit dat gewoon hier en daar geklikt?

Ik ga dan woensdag de strijd maar weer oppakken haha. Laat het jullie weten.

De groene stekker bevind zich links achter het kick paneel. Zit 1 of 2 torx in en geklikt met beetje voorzichtig kracht zetten komt die los. De dorpel(en dus de stoel) hoeven er niet uit.

Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk

Hoe krijg ik de motorkap hendel los? De kap zit met 1 torx vast zover ik kan zien, maar komt tegen de hendel aan. Enig idee??

Goed, ik ben er klaar mee. Met veel moeite die kap eraf gekregen en de draadjes opgezocht. Kabel voor linker knipperlicht door en aangesloten. Stuurt blijkbaar alleen het achterste knipperlicht aan, de voorste 2 knipperden snel alsof er een lampje kapot was.

Verder heb ik nu een airbag storing en werkt de snelfunctie van de ruiten niet meer. Van de airbag komt het blijkbaar kmdat ik de auto op contact had gezet toen de stekker er nog uit lag. Geldt dat ook voor de ruiten? Heb nu de accu los in de hoop dat de storingen weg zijn..

Klote electronica, flikker dat kastje straks de container in. Hou mn hendeltje wel vast

Zal dat met de ramen even proberen, dankje. Die knipperlichten vond ik ook raar, maar echt alleen het achterste knipperlicht reageerde.

Zal morgen langs de dealer rijden of zij de airbag fout eruit kunnen halen.

Terug
Naar boven