R RuudGTS Komt weleens kijken 29 jan 2013 #1 Beste mede-forummers, Ik ben van plan een kunstof binnenschaal voor in mijn Vectra GTS uit 2003 te kopen (2e hands hé) Echter...zit er nog verschil in de kofferbak-indeling bij de modellen van voor of na de facelift?
Beste mede-forummers, Ik ben van plan een kunstof binnenschaal voor in mijn Vectra GTS uit 2003 te kopen (2e hands hé) Echter...zit er nog verschil in de kofferbak-indeling bij de modellen van voor of na de facelift?
F Florian Komt weleens kijken 29 jan 2013 #2 Volgens mij niet, dacht alleen de neus en wat technische dingetjes..?
E evertfisherman Loopt hier de deur plat 29 jan 2013 #3 Bij mijn weten is de kofferbak ook hetzelfde.
P piponld Lid 31 jan 2013 #4 Wellicht al eens eerder op het forum gevraagd maar waar kun je een goede rubber/kunstof schaal aanschaffen voor een Vectra GTS? Zelfde vraag heb ik eigenlijk voor een rubber/kunstof mattenset? Of is het zinvol deze origineel aan te schaffen bij Opel dealer omdat de prijs niet veel uitmaakt?
Wellicht al eens eerder op het forum gevraagd maar waar kun je een goede rubber/kunstof schaal aanschaffen voor een Vectra GTS? Zelfde vraag heb ik eigenlijk voor een rubber/kunstof mattenset? Of is het zinvol deze origineel aan te schaffen bij Opel dealer omdat de prijs niet veel uitmaakt?
R RuudGTS Komt weleens kijken 23 feb 2013 #5 Thanx all, kofferbakschaal heb ik deze week opgehald. Bevalt super!! @ Piponld: Gewoon marktplaats ff in de gaten houden. Staan ze regelmatig op.
Thanx all, kofferbakschaal heb ik deze week opgehald. Bevalt super!! @ Piponld: Gewoon marktplaats ff in de gaten houden. Staan ze regelmatig op.