Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Kent er iemand de afmetingen van de koffer van een vectra c break? Ik kan alleen de inhoud in liter vinden, maar ik zou graag de afmetingen weten om te kijken of ik mijn koersfiets er in kan vervoeren, als dit niet het geval is ga is wrs geen vectra aanschaffen.
Hij is zeer groot, maar je kan er geen fiets in vervoeren zonder de zetels plat te leggen.
Leg je ze plat ( zonder de zittingen op te moeten heffen of kopsteunen te verwijderen) dan heb je een perfect vlakke laadvloer waar makkelijk drie fietsen in kunnen.
Hij is zeer groot, maar je kan er geen fiets in vervoeren zonder de zetels plat te leggen.
Leg je ze plat ( zonder de zittingen op te moeten heffen of kopsteunen te verwijderen) dan heb je een perfect vlakke laadvloer waar makkelijk drie fietsen in kunnen.
Daar moet je wel een lichtbalk met (witte) kentekenplaat bij hebben, anders kost het je zomaar 80 euro of daaromtrent. De fiets hangt dan namelijk voor kenteken en vaak ook de achterlichten.
Daar moet je wel een lichtbalk met (witte) kentekenplaat bij hebben, anders kost het je zomaar 80 euro of daaromtrent. De fiets hangt dan namelijk voor kenteken en vaak ook de achterlichten.