Thnx, de kofferklepopener heet geen popper ben ik achter, maar een solenoid, en deze duwt de klep niet weg, maar haalt deze in principe alleen van het slot voor een periode van pakweg 1 seconde. Ik moet dan wel standby staan om de klep als het ware op te vangen. Doe ik dat niet, dan zit deze nog enigzins op het slot, of in ieder geval gaat deze dan niet open.
In mijn geval gebeurt dit dus via mijn afstandsbediening, en heb ik die in de andere hand wanneer ik bij de achterklep sta.
Weet niet hoe jij het wilde aansluiten, maar ik moet er met mijn setting dus wel bij staan.
Dit is zo een solenoid, deze komt achter de bekleding van de achterklep, aan de binnenkant te zitten. De kabel trekt het scharnier van het slot aan bij activatie.
Ken ook iemand die dezelfde solenoid als mijne had, maar dan in combinatie met een popper
(de popper is een veersysteem dat de klep van de pin houdt), wanneer je de klep dan 'popped', gaat deze in die seconde niet weer in het slot, maar dan wordt de klep wel een stukje verder naar buiten geduwd, en hoef je er niet bij te staan, en kan je het dus wel bedienen vanuit binnen.
Dit naar buiten duwen is niet meer dan een paar centimeter.
Dit is een voorbeeld van een popper.