wim-v6 Forumbewoner 31 dec 2010 #22 De X18XE - X20XEV laat zich inderdaad ook niet uitlezen met de paperclip, evenals alle andere Simtec motoren > Simtec: motorsturing van Siemens je hebt diversen motorsturingen, de volgende zijn met de paperclip uit te lezen: GM Multec systemen (Delco Electronics / Lucas) Multec-S Multec-M t/m 2001 Bosch motronic: Alle t/m 2001 (Z-motoren niet meer) als je een Vectra hebt met zwarte strips op deuren en bumpers, dan heb je een B1. dit is de X18XE - X20XEV - X22XE - Y22XE - Z22XE motor: dit is de X16XEL-II - X18XE1 motor: dit is de Z14XE - Z16XE - Z18XE motor: Willem
De X18XE - X20XEV laat zich inderdaad ook niet uitlezen met de paperclip, evenals alle andere Simtec motoren > Simtec: motorsturing van Siemens je hebt diversen motorsturingen, de volgende zijn met de paperclip uit te lezen: GM Multec systemen (Delco Electronics / Lucas) Multec-S Multec-M t/m 2001 Bosch motronic: Alle t/m 2001 (Z-motoren niet meer) als je een Vectra hebt met zwarte strips op deuren en bumpers, dan heb je een B1. dit is de X18XE - X20XEV - X22XE - Y22XE - Z22XE motor: dit is de X16XEL-II - X18XE1 motor: dit is de Z14XE - Z16XE - Z18XE motor: Willem
wim-v6 Forumbewoner 31 dec 2010 #23 De X18XE - X20XEV laat zich inderdaad ook niet uitlezen met de paperclip, evenals alle andere Simtec motoren > Simtec: motorsturing van Siemens je hebt diversen motorsturingen, de volgende zijn met de paperclip uit te lezen: GM Multec systemen (Delco Electronics / Lucas) Multec-S Multec-M t/m 2001 Bosch motronic: Alle t/m 2001 (Z-motoren niet meer) als je een Vectra hebt met zwarte strips op deuren en bumpers, dan heb je een B1. dit is de X18XE - X20XEV - X22XE - Y22XE - Z22XE motor: dit is de X16XEL-II - X18XE1 motor: dit is de Z14XE - Z16XE - Z18XE motor: Willem
De X18XE - X20XEV laat zich inderdaad ook niet uitlezen met de paperclip, evenals alle andere Simtec motoren > Simtec: motorsturing van Siemens je hebt diversen motorsturingen, de volgende zijn met de paperclip uit te lezen: GM Multec systemen (Delco Electronics / Lucas) Multec-S Multec-M t/m 2001 Bosch motronic: Alle t/m 2001 (Z-motoren niet meer) als je een Vectra hebt met zwarte strips op deuren en bumpers, dan heb je een B1. dit is de X18XE - X20XEV - X22XE - Y22XE - Z22XE motor: dit is de X16XEL-II - X18XE1 motor: dit is de Z14XE - Z16XE - Z18XE motor: Willem
D dappie Komt hier geregeld 31 dec 2010 #24 ik denk dat het dan niet kan wim, maar mijn tekoop staande astra waar een x20xev in ligt en orginaal is daar lukt het wel, ik moet maar even wachten tot me op-com binnen komt, dan gaat ie aan de stekker.
ik denk dat het dan niet kan wim, maar mijn tekoop staande astra waar een x20xev in ligt en orginaal is daar lukt het wel, ik moet maar even wachten tot me op-com binnen komt, dan gaat ie aan de stekker.
D dappie Komt hier geregeld 31 dec 2010 #25 ik denk dat het dan niet kan wim, maar mijn tekoop staande astra waar een x20xev in ligt en orginaal is daar lukt het wel, ik moet maar even wachten tot me op-com binnen komt, dan gaat ie aan de stekker.
ik denk dat het dan niet kan wim, maar mijn tekoop staande astra waar een x20xev in ligt en orginaal is daar lukt het wel, ik moet maar even wachten tot me op-com binnen komt, dan gaat ie aan de stekker.
wim-v6 Forumbewoner 31 dec 2010 #26 okej Ligt eraan of je een Simtec 56.0 56.1 of 56.5 hebt dan denk ik zo. die eerste 2 zijn met 10 pins uitleesstekker. had hier een Astra-F 1996 simtec 56.5, en die was ook niet uit te lezen met de clip Willem
okej Ligt eraan of je een Simtec 56.0 56.1 of 56.5 hebt dan denk ik zo. die eerste 2 zijn met 10 pins uitleesstekker. had hier een Astra-F 1996 simtec 56.5, en die was ook niet uit te lezen met de clip Willem
wim-v6 Forumbewoner 31 dec 2010 #27 okej Ligt eraan of je een Simtec 56.0 56.1 of 56.5 hebt dan denk ik zo. die eerste 2 zijn met 10 pins uitleesstekker. had hier een Astra-F 1996 simtec 56.5, en die was ook niet uit te lezen met de clip Willem
okej Ligt eraan of je een Simtec 56.0 56.1 of 56.5 hebt dan denk ik zo. die eerste 2 zijn met 10 pins uitleesstekker. had hier een Astra-F 1996 simtec 56.5, en die was ook niet uit te lezen met de clip Willem
D dappie Komt hier geregeld 31 dec 2010 #28 ik denk dan dat dat het is, jammer. ik wacht wel ff tot de op-com binnen is dan es kijken wat ie zegt. voor de rest vind ik het een zeer fijne auto, ik heb er geen spijt van dat ik hem gekocht heb ondanks deze kleine storingkjes. in iedergeval bedankt wim voor de info. gr, jac.
ik denk dan dat dat het is, jammer. ik wacht wel ff tot de op-com binnen is dan es kijken wat ie zegt. voor de rest vind ik het een zeer fijne auto, ik heb er geen spijt van dat ik hem gekocht heb ondanks deze kleine storingkjes. in iedergeval bedankt wim voor de info. gr, jac.
D dappie Komt hier geregeld 31 dec 2010 #29 ik denk dan dat dat het is, jammer. ik wacht wel ff tot de op-com binnen is dan es kijken wat ie zegt. voor de rest vind ik het een zeer fijne auto, ik heb er geen spijt van dat ik hem gekocht heb ondanks deze kleine storingkjes. in iedergeval bedankt wim voor de info. gr, jac.
ik denk dan dat dat het is, jammer. ik wacht wel ff tot de op-com binnen is dan es kijken wat ie zegt. voor de rest vind ik het een zeer fijne auto, ik heb er geen spijt van dat ik hem gekocht heb ondanks deze kleine storingkjes. in iedergeval bedankt wim voor de info. gr, jac.
H Haasje17 Forumbewoner 29 jan 2012 #30 De 56.0 hangt ook aan de c18xe motoren en die kan ik tocha ltijd uitlezen via de paperclip.
H Haasje17 Forumbewoner 29 jan 2012 #31 De 56.0 hangt ook aan de c18xe motoren en die kan ik tocha ltijd uitlezen via de paperclip.
wim-v6 Forumbewoner 29 jan 2012 #32 Klopt Haasje, die wel, de 56.1 ook wel. en bij de 56.5 moet je net mazzel hebben, de een wel, en de ander niet.. Willem
Klopt Haasje, die wel, de 56.1 ook wel. en bij de 56.5 moet je net mazzel hebben, de een wel, en de ander niet.. Willem
wim-v6 Forumbewoner 29 jan 2012 #33 Klopt Haasje, die wel, de 56.1 ook wel. en bij de 56.5 moet je net mazzel hebben, de een wel, en de ander niet.. Willem
Klopt Haasje, die wel, de 56.1 ook wel. en bij de 56.5 moet je net mazzel hebben, de een wel, en de ander niet.. Willem