P pened Lid 2 okt 2011 #1 geachten mij verlichtin van klok en temperatuur nok eermee al ik mij verlichting aanzet. kan het mee te maken hebben dat ik een andere radio nu in heb zitten??? graag help p's: deze auto heb ik 1 maand nu en probeer het op te knappen mvg: Edson
geachten mij verlichtin van klok en temperatuur nok eermee al ik mij verlichting aanzet. kan het mee te maken hebben dat ik een andere radio nu in heb zitten??? graag help p's: deze auto heb ik 1 maand nu en probeer het op te knappen mvg: Edson
H Haasje17 Forumbewoner 2 okt 2011 #2 Op de schakelaar zit een rond teken met een wieltje draai deze maar op een andere stand dan werkt je licht weer!
Op de schakelaar zit een rond teken met een wieltje draai deze maar op een andere stand dan werkt je licht weer!
H Haasje17 Forumbewoner 2 okt 2011 #3 Op de schakelaar zit een rond teken met een wieltje draai deze maar op een andere stand dan werkt je licht weer!
Op de schakelaar zit een rond teken met een wieltje draai deze maar op een andere stand dan werkt je licht weer!
P pened Lid 2 okt 2011 #4 Geachte, het schakelaar die u afbeeld komt niet overeen met de mijne,maar ik ga morgen nog een keer kijken, bedank alvast
Geachte, het schakelaar die u afbeeld komt niet overeen met de mijne,maar ik ga morgen nog een keer kijken, bedank alvast
P pened Lid 2 okt 2011 #5 Geachte, het schakelaar die u afbeeld komt niet overeen met de mijne,maar ik ga morgen nog een keer kijken, bedank alvast
Geachte, het schakelaar die u afbeeld komt niet overeen met de mijne,maar ik ga morgen nog een keer kijken, bedank alvast
K Klopper Loopt hier de deur plat 3 okt 2011 #6 Werkt dit niet, dan verwijs ik je door naar de zoekfunctie van dit forum. Dit probleem is al honderden keren behandeld. Graag ook nog even voorstellen, aangezien je hier voor het eerst bent.
Werkt dit niet, dan verwijs ik je door naar de zoekfunctie van dit forum. Dit probleem is al honderden keren behandeld. Graag ook nog even voorstellen, aangezien je hier voor het eerst bent.
K Klopper Loopt hier de deur plat 3 okt 2011 #7 Werkt dit niet, dan verwijs ik je door naar de zoekfunctie van dit forum. Dit probleem is al honderden keren behandeld. Graag ook nog even voorstellen, aangezien je hier voor het eerst bent.
Werkt dit niet, dan verwijs ik je door naar de zoekfunctie van dit forum. Dit probleem is al honderden keren behandeld. Graag ook nog even voorstellen, aangezien je hier voor het eerst bent.
P pened Lid 3 okt 2011 #8 Geachten, dank voor de hulp,door de aanwijzingen heb ik de fout ontdekt, nog niet veholpen maar week meer dan gisteren mny TNKX mvg: Edson
Geachten, dank voor de hulp,door de aanwijzingen heb ik de fout ontdekt, nog niet veholpen maar week meer dan gisteren mny TNKX mvg: Edson
P pened Lid 3 okt 2011 #9 Geachten, dank voor de hulp,door de aanwijzingen heb ik de fout ontdekt, nog niet veholpen maar week meer dan gisteren mny TNKX mvg: Edson
Geachten, dank voor de hulp,door de aanwijzingen heb ik de fout ontdekt, nog niet veholpen maar week meer dan gisteren mny TNKX mvg: Edson
P pened Lid 3 okt 2011 #10 hallo allemaal, mij naam is Edson woon in zaandam werk in Amstelveen(progameur_mainframe) bij een bekende Bank, hou van op auto knusselen(opel/ford) zijn mij favorieten. goed in auto motors, maken en herstellen maar heb geen plek om mij hobby uit te oefenen op moment,ben op zoek. als iemand wat weet( garage/box) of waar ik mij auto's kan maken graag!! hoef niet in de buurt van zaandam/amsterdan te zijn(ik heb wat over voor mij hobby) ik zoek oop onderdelen voor opel,ford en ook andere merken( vrienden dienst). hoop ik voldoende te hebben door gelicht, zoniet,graag mailen naar pen.ed@peney.nl
hallo allemaal, mij naam is Edson woon in zaandam werk in Amstelveen(progameur_mainframe) bij een bekende Bank, hou van op auto knusselen(opel/ford) zijn mij favorieten. goed in auto motors, maken en herstellen maar heb geen plek om mij hobby uit te oefenen op moment,ben op zoek. als iemand wat weet( garage/box) of waar ik mij auto's kan maken graag!! hoef niet in de buurt van zaandam/amsterdan te zijn(ik heb wat over voor mij hobby) ik zoek oop onderdelen voor opel,ford en ook andere merken( vrienden dienst). hoop ik voldoende te hebben door gelicht, zoniet,graag mailen naar pen.ed@peney.nl
P pened Lid 3 okt 2011 #11 hallo allemaal, mij naam is Edson woon in zaandam werk in Amstelveen(progameur_mainframe) bij een bekende Bank, hou van op auto knusselen(opel/ford) zijn mij favorieten. goed in auto motors, maken en herstellen maar heb geen plek om mij hobby uit te oefenen op moment,ben op zoek. als iemand wat weet( garage/box) of waar ik mij auto's kan maken graag!! hoef niet in de buurt van zaandam/amsterdan te zijn(ik heb wat over voor mij hobby) ik zoek oop onderdelen voor opel,ford en ook andere merken( vrienden dienst). hoop ik voldoende te hebben door gelicht, zoniet,graag mailen naar pen.ed@peney.nl
hallo allemaal, mij naam is Edson woon in zaandam werk in Amstelveen(progameur_mainframe) bij een bekende Bank, hou van op auto knusselen(opel/ford) zijn mij favorieten. goed in auto motors, maken en herstellen maar heb geen plek om mij hobby uit te oefenen op moment,ben op zoek. als iemand wat weet( garage/box) of waar ik mij auto's kan maken graag!! hoef niet in de buurt van zaandam/amsterdan te zijn(ik heb wat over voor mij hobby) ik zoek oop onderdelen voor opel,ford en ook andere merken( vrienden dienst). hoop ik voldoende te hebben door gelicht, zoniet,graag mailen naar pen.ed@peney.nl