P Paullus Komt hier geregeld 22 okt 2009 #24 origineel gepost door .B4R7. kun je n korte tutorial maken?? xD ik weet ook niet hoe t moet;p ik had zelf ook niet eerder de pen tool gebruikt dus had het ff op internet opgezocht: http://www.melissaclifton.com/tutorial-pentool.html mischien heb je er wat aan, ik iig wel. ben dus ook bezig om een kleurplaat te maken van mijn kadett
origineel gepost door .B4R7. kun je n korte tutorial maken?? xD ik weet ook niet hoe t moet;p ik had zelf ook niet eerder de pen tool gebruikt dus had het ff op internet opgezocht: http://www.melissaclifton.com/tutorial-pentool.html mischien heb je er wat aan, ik iig wel. ben dus ook bezig om een kleurplaat te maken van mijn kadett
P Paullus Komt hier geregeld 23 okt 2009 #25 heb er ook 1 gemaakt, valt nog tegen hoe veel werk het is..
R Ruud B Komt weleens kijken 23 okt 2009 #26 origineel gepost door Ruud B kan je dat ook met een A-tje doen? Ik vind het wel gaaf. Deze bijvoorbeeld:
origineel gepost door Ruud B kan je dat ook met een A-tje doen? Ik vind het wel gaaf. Deze bijvoorbeeld:
M mantalica Komt weleens kijken 28 okt 2009 #27 zeer mooi!!!!, als het kan mag je deze ook eens doen !!!
C c18xe Komt weleens kijken 1 nov 2009 #30 Zou iemand dit voor mij ook kunnen maken? kvindt t wel stoer
M MV Komt hier geregeld 2 nov 2009 #31 zoals het broertje van paullus het uitlegt is voor mij teveel werk en heb er ook geen tijd voor ik heb het op een makkelijkere manier gedaan
zoals het broertje van paullus het uitlegt is voor mij teveel werk en heb er ook geen tijd voor ik heb het op een makkelijkere manier gedaan
S Stender Hoort bij de inboedel 2 nov 2009 #32 Wacht maar, mijn boertje heeft teveel tijd, misschien wil hij er mee aan de gang
C c18xe Komt weleens kijken 2 nov 2009 #34 haha die kank ik ook met photoshop maar een echte kleurplaat lukt me niet hoor:swear
B BlackSapphire Loopt hier de deur plat 12 nov 2009 #37 origineel gepost door mr.f :jerry:jerry kan iemand anders deze doen? astublieft?
S Stender Hoort bij de inboedel 12 nov 2009 #38 Ik heb d'r geen tijd en zin meer voor de komende tijd Sorry
B BlackSapphire Loopt hier de deur plat 12 nov 2009 #39 is niet erg kan het iemand anders da voor me doen?Astublieft?