G gpz500 Lid 23 jan 2011 #1 Hoi ik heb de kleurcode van mijn opel astra F gevonden alleen kan de juiste kleur niet vinden bij motip de kleurcode van mij auto is Z146 hopelijk kunnen jullie mij helpen alvast bedankt
Hoi ik heb de kleurcode van mijn opel astra F gevonden alleen kan de juiste kleur niet vinden bij motip de kleurcode van mij auto is Z146 hopelijk kunnen jullie mij helpen alvast bedankt
K KadAstra-EF Forumbewoner 23 jan 2011 #2 Ten eerste: Hartelijk welkom op dit forum !! Ten tweede: Bij de Motip producten ligt een boekje. Daarin moet je je kleurcode vergelijken met de kleurcodes van Motip. Ik vind het ook omslachtig...... Groet, Rik
Ten eerste: Hartelijk welkom op dit forum !! Ten tweede: Bij de Motip producten ligt een boekje. Daarin moet je je kleurcode vergelijken met de kleurcodes van Motip. Ik vind het ook omslachtig...... Groet, Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 23 jan 2011 #3 Ten eerste: Hartelijk welkom op dit forum !! Ten tweede: Bij de Motip producten ligt een boekje. Daarin moet je je kleurcode vergelijken met de kleurcodes van Motip. Ik vind het ook omslachtig...... Groet, Rik
Ten eerste: Hartelijk welkom op dit forum !! Ten tweede: Bij de Motip producten ligt een boekje. Daarin moet je je kleurcode vergelijken met de kleurcodes van Motip. Ik vind het ook omslachtig...... Groet, Rik
M martijnenyvonne Post best veel 23 jan 2011 #4 heb gekeken op de motip-site, maar geeft aan dat er geen resultaten zijn gevonden. misschien dat een spuiter de kleur kan opmeten.
heb gekeken op de motip-site, maar geeft aan dat er geen resultaten zijn gevonden. misschien dat een spuiter de kleur kan opmeten.
M martijnenyvonne Post best veel 23 jan 2011 #5 heb gekeken op de motip-site, maar geeft aan dat er geen resultaten zijn gevonden. misschien dat een spuiter de kleur kan opmeten.
heb gekeken op de motip-site, maar geeft aan dat er geen resultaten zijn gevonden. misschien dat een spuiter de kleur kan opmeten.
A AsconaC20NE Komt hier geregeld 23 jan 2011 #6 er zijn genoeg bedrijven die spuitbussen op kleur kunnen maken dmv een scan van je huidige lak heb je een spuitbus of lakstift nodig?
er zijn genoeg bedrijven die spuitbussen op kleur kunnen maken dmv een scan van je huidige lak heb je een spuitbus of lakstift nodig?
A AsconaC20NE Komt hier geregeld 23 jan 2011 #7 er zijn genoeg bedrijven die spuitbussen op kleur kunnen maken dmv een scan van je huidige lak heb je een spuitbus of lakstift nodig?
er zijn genoeg bedrijven die spuitbussen op kleur kunnen maken dmv een scan van je huidige lak heb je een spuitbus of lakstift nodig?
wim-v6 Forumbewoner 23 jan 2011 #8 Z146 beetje Champagne kleur, weet ik toevallig, mijn Vectra is ook Z146. bus op kleur laten maken bij een Verfhandel is het makkelijkst. Willem
Z146 beetje Champagne kleur, weet ik toevallig, mijn Vectra is ook Z146. bus op kleur laten maken bij een Verfhandel is het makkelijkst. Willem
wim-v6 Forumbewoner 23 jan 2011 #9 Z146 beetje Champagne kleur, weet ik toevallig, mijn Vectra is ook Z146. bus op kleur laten maken bij een Verfhandel is het makkelijkst. Willem
Z146 beetje Champagne kleur, weet ik toevallig, mijn Vectra is ook Z146. bus op kleur laten maken bij een Verfhandel is het makkelijkst. Willem