V Vans-91 Komt weleens kijken 4 jan 2011 #1 Waar kan ik de kleurcode van me auto vinden?? Keb een corsa b uit 99"
C CORSAGSI Post best veel 4 jan 2011 #2 staat op het motortype plaatje onder je motorkap. dus motorkap open en dan zie je net boven je bumper een plaatje zitten hierop staat vanalles waaronder je kleurcode. greetz,
staat op het motortype plaatje onder je motorkap. dus motorkap open en dan zie je net boven je bumper een plaatje zitten hierop staat vanalles waaronder je kleurcode. greetz,
C CORSAGSI Post best veel 4 jan 2011 #3 staat op het motortype plaatje onder je motorkap. dus motorkap open en dan zie je net boven je bumper een plaatje zitten hierop staat vanalles waaronder je kleurcode. greetz,
staat op het motortype plaatje onder je motorkap. dus motorkap open en dan zie je net boven je bumper een plaatje zitten hierop staat vanalles waaronder je kleurcode. greetz,
C CORSAGSI Post best veel 4 jan 2011 #4 mijn corsa was wel van '95 weet niet of dit hetzelfde is als bij een '99 model. greetz,
C CORSAGSI Post best veel 4 jan 2011 #5 mijn corsa was wel van '95 weet niet of dit hetzelfde is als bij een '99 model. greetz,