Kleurcode Meriva 2004 1.6 8v

Let op: u hebt een onjuist kenteken ingevoerd. Probeer nogmaals na controle.

Als uw Opel voor 1982 gebouwd is staat het kenteken niet in het systeem. U kunt wel gebruik maken van de myOpel functies waar u het kenteken niet voor nodig heeft. Wanneer uw Opel dateert van voor 1997 kunnen de details van uw Opel onvolledig zijn.

Staat dus niet in het systeem, was bij Motorhuis onderhouden. Raar. Maargoed, schoonmaken van de EGR klep kan geen kwaad denk ik. En een beetje handigheid in krijgen, ben redelijk een noob op mechanica gebied maar wil nu toch wel eens de simpele dingen zelf kunnen doen.

edit: Overigens herkent ie wel dat het een Meriva uit maart 2004 is. Maar de overige gegevens staan er dus niet bij.

Ja merkte ik ook al bij jou Opel, wel gek ik heb mijn Opel's (3) er wel in staan en zijn compleet.

Misschien de moeite waard om de klanten service van Opel of Myopel eens te mailen

Mailtje gestuurd naar de klantenservice. Benieuwd waarom het er niet instaat. Volgens de RDW informatie geen gekke dingen, sinds maart 2004 in Nederland geregistreerd.

Woei, mailtje gehad vandaag met andere instructies en nu werkt het wel, misschien handig mocht het voor andere leden ook niet werken:

Wij adviseren u de volgende stappen te ondernemen:

1. Vul het chassisnummer in.

2. Druk op Chassisnummer check.

3. U kunt nu uw kenteken invullen.

4. Let op: Niet op controleer kenteken drukken.

5. Sla autogegevens op.

GegevensL

Model

Meriva

Registratiedatum

31-3-2004

Kleur

Silver lightning M2

Motor

Motor Z16SE-OHC-I

Versnellingsbak

TRANS-MAN 5-SPEED F13 CR

Bekleding

ENIGMA/ELBA ANTR./ZWART

Veiligheid

Actieve hoofdsteunen voor, Airbags best+pas. zij en hoofd

Comfort

Airconditioning, Cruise control, Lokaal optiepakket

Pakket

Convenience pakket, Leges kenteken

Multimedia

Radio CDR 2005, Triple info display

Bij Productverbetering staat:

Momenteel geen productverbetering van toepassing. Mooi zo! Uw Opel is helemaal up-to-date! Veel rijplezier!

En ik dacht aan de hand van onderhoudsboek dat de auto tot 80.000KM dealer onderhouden was maar die blijkt langer te zijn:

24-9-2013 Banden vervangen - Eén wiel

Wielen los balanceren - Eén wiel 115.740 km Motorhuis Hillegom

Arnoudstraat 10

2182 DZ Hillegom

6-9-2013 Magneetspoel voor compressor airco vervangen 115.260 km Motorhuis Hillegom

Arnoudstraat 10

2182 DZ Hillegom

15-7-2013 Voordeel Service uitvoeren

Aangepast APK tarief

Afmeldtarief APK goedkeurmelding

Overige administratie kosten APK 114.227 km Motorhuis Hillegom

Arnoudstraat 10

2182 DZ Hillegom

19-6-2013 Diagnose stellen in werkplaats 113.454 km Motorhuis Hillegom

Arnoudstraat 10

2182 DZ Hillegom

Staat nu op +- 121.500KM