J jason Komt hier geregeld 27 apr 2010 #1 kan iemand mij vertellen wat de kleurcode is van de goud/orange astra G coupe?
A Astra F Vaassen Komt hier geregeld 27 apr 2010 #4 Kijk hier ff tussen wel duits:sleeping http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=45016
O OPCdriver Loopt hier de deur plat 27 apr 2010 #5 Ik heb de lijst met codes weer opgehaald. Groet Marcel.
J jason Komt hier geregeld 27 apr 2010 #7 toppie jongens bedankt. weet iemand of deze kleur ook via motip in spuitbus is te krijgen? ik heb geprobeert te zoeken op de omcodeer site van motip maar kan nix vinden. :hmmz
toppie jongens bedankt. weet iemand of deze kleur ook via motip in spuitbus is te krijgen? ik heb geprobeert te zoeken op de omcodeer site van motip maar kan nix vinden. :hmmz
O OPCdriver Loopt hier de deur plat 28 apr 2010 #8 Dit zou idd best kunnen , ik heb nl. hetzelfde probleem (mica-zwart) deze kleuren zijn speciaal en kun je niet in een spuitbus krijgen maar alleen in lakstiften. groet Marcel
Dit zou idd best kunnen , ik heb nl. hetzelfde probleem (mica-zwart) deze kleuren zijn speciaal en kun je niet in een spuitbus krijgen maar alleen in lakstiften. groet Marcel