@D-gek wrote:Ik had al vernomen dat jij 3 :wtf Biebers hebt staan..ik heb mijn handen al vol aan 1
Ik wil de wielen die er nu onder liggen nog steeds vervangen door iets anders, ben er alleen
nog niet uit door wat voor iets. Had gedacht aan BBS RS of dergelijks, maar die zie je al zoveel.
En er moet nog een verlagingssetje onder van zo'n 4cm.
En hoe staat die GTE er nu bij?
@ Turbosix Zou je onder mijn blauwe Bieber een set BBS RS kunnen monteren en dan een tikkie lager?
tja 3 biebers wat zal ik zeggen. je begint met de eerste dan kan je voor weinig een 2e kopen.. dan weer voor weinig een gte project en dan voor onderdelen een 3e bieber haha. stuk voor stuk waren het koopjes die het alleen al in onderdelen waard waren. zoals ik het nu zie ga ik eerst de bieber 16V bouwen en de GTE. die staat klaar in onderdelen moet gespoten worden en opgebouwd. daarna wil ik wellicht een 2e bieber ( de eerst die ik ooit kocht) helemaal origineel opbouwen. de overige bieber gaat bezoek krijgen van mijn flex. deze auto staat al 2 jaar buiten dus de basis is het minst van de 3. kenteken bewaar ik nog wel even zodat ik hem altijd nog kan opbouwen... over kentekens gesproken ik heb ook nog een compleet kenteken liggen van een duitse SR met een 2.0 op kenteken hahaha
BBS staan niet verkeerd alleen moet je dan een andere banden maat hebben. super turismo's of astra sport velgen zouden hem denk ik ook we mooi staan.