E erve156 Komt weleens kijken 14 jul 2014 #1 Heb sinds kort een blauw pluim bij optrekken... Zijn hoogstwaarschijnlijk mijn klepseals. Wat kost het om deze te vervangen (bij een garage ?)..
Heb sinds kort een blauw pluim bij optrekken... Zijn hoogstwaarschijnlijk mijn klepseals. Wat kost het om deze te vervangen (bij een garage ?)..
E erve156 Komt weleens kijken 14 jul 2014 #2 Weet iemand een goede monteur/Garage die de klepseals kan vervangen zonder de kop te demonteren. kan hij ook gelijk mijn distributieiriem en waterpomp vervangen, zijn nl. ook aan vervangning toe. Het liefst in regio tilburg/Den bosch/ Eindhoven.
Weet iemand een goede monteur/Garage die de klepseals kan vervangen zonder de kop te demonteren. kan hij ook gelijk mijn distributieiriem en waterpomp vervangen, zijn nl. ook aan vervangning toe. Het liefst in regio tilburg/Den bosch/ Eindhoven.
W wessel 85 Lid 20 jul 2014 #3 Ik heb een afspraak bij van alphen in chaam, die vraagt bij mij 1000 Euro.
J Jerk Loopt hier de deur plat 20 jul 2014 #4 André Botter even bellen, is een hele goede monteur :thumb