N Niels1.8 Lid 1 nov 2011 #1 Kan het zijn dat wanneer het kleppendekselpakking lek is er daardoor ook koelvloeistoflekkage ontstaat..?? Alvast bedankt.
Kan het zijn dat wanneer het kleppendekselpakking lek is er daardoor ook koelvloeistoflekkage ontstaat..?? Alvast bedankt.
N Niels1.8 Lid 1 nov 2011 #2 Waarom is één van mijn bougiekamers telkens nat dan? De bougies zitten toch hoger op het blok dan de koppakking.?
Waarom is één van mijn bougiekamers telkens nat dan? De bougies zitten toch hoger op het blok dan de koppakking.?
N Niels1.8 Lid 2 nov 2011 #4 Oke, maar is het ook mogelijk dat door een lekke kleppendekselpakking koelvloeistoflekkage ontstaat? En de motorolie bij de bougies komt dat door het lekken van het kleppendekselpakking? Niels
Oke, maar is het ook mogelijk dat door een lekke kleppendekselpakking koelvloeistoflekkage ontstaat? En de motorolie bij de bougies komt dat door het lekken van het kleppendekselpakking? Niels
N Niels1.8 Lid 1 nov 2011 #5 Waarom is één van mijn bougiekamers telkens nat dan? De bougies zitten toch hoger op het blok dan de koppakking.?
Waarom is één van mijn bougiekamers telkens nat dan? De bougies zitten toch hoger op het blok dan de koppakking.?
N Niels1.8 Lid 3 nov 2011 #6 Pakking is vervangen en was lek. Hij lekte aan de binnenkant richting bougies. Maar het is weer klaar. Bedankt voor de info
Pakking is vervangen en was lek. Hij lekte aan de binnenkant richting bougies. Maar het is weer klaar. Bedankt voor de info
the-duke Komt hier geregeld 3 nov 2011 #8 en... welke pakking was het nu ? Gewoon de klepdekselpakking neem ik aan? Gr, The Duke
N Niels1.8 Lid 2 nov 2011 #10 Oke, maar is het ook mogelijk dat door een lekke kleppendekselpakking koelvloeistoflekkage ontstaat? En de motorolie bij de bougies komt dat door het lekken van het kleppendekselpakking? Niels
Oke, maar is het ook mogelijk dat door een lekke kleppendekselpakking koelvloeistoflekkage ontstaat? En de motorolie bij de bougies komt dat door het lekken van het kleppendekselpakking? Niels
N Niels1.8 Lid 3 nov 2011 #11 Pakking is vervangen en was lek. Hij lekte aan de binnenkant richting bougies. Maar het is weer klaar. Bedankt voor de info
Pakking is vervangen en was lek. Hij lekte aan de binnenkant richting bougies. Maar het is weer klaar. Bedankt voor de info
the-duke Komt hier geregeld 26 nov 2011 #12 Dankje! Dan weten we de oplossing in ieder geval, mocht iemand anders hetzelfde eens hebben in de toekomst Gr, The Duke
Dankje! Dan weten we de oplossing in ieder geval, mocht iemand anders hetzelfde eens hebben in de toekomst Gr, The Duke
the-duke Komt hier geregeld 3 nov 2011 #13 en... welke pakking was het nu ? Gewoon de klepdekselpakking neem ik aan? Gr, The Duke
wim-v6 Forumbewoner 27 nov 2011 #14 Dan heeft ie geen koelvloeistof gelekt, er komt namelijk geen koelvloeistof bij het kleppendeksel in de buurt. Willem
Dan heeft ie geen koelvloeistof gelekt, er komt namelijk geen koelvloeistof bij het kleppendeksel in de buurt. Willem
the-duke Komt hier geregeld 26 nov 2011 #16 Dankje! Dan weten we de oplossing in ieder geval, mocht iemand anders hetzelfde eens hebben in de toekomst Gr, The Duke
Dankje! Dan weten we de oplossing in ieder geval, mocht iemand anders hetzelfde eens hebben in de toekomst Gr, The Duke
wim-v6 Forumbewoner 27 nov 2011 #17 Dan heeft ie geen koelvloeistof gelekt, er komt namelijk geen koelvloeistof bij het kleppendeksel in de buurt. Willem
Dan heeft ie geen koelvloeistof gelekt, er komt namelijk geen koelvloeistof bij het kleppendeksel in de buurt. Willem