L Loenatik Lid 17 jul 2011 #21 Die kleur komt wel heel erg in de buurt :shock: Is het mogelijk dat ik deze schoonheid een dag kan 'lenen' en waar staat ze?
Die kleur komt wel heel erg in de buurt :shock: Is het mogelijk dat ik deze schoonheid een dag kan 'lenen' en waar staat ze?
D deziggy Post best veel 17 jul 2011 #22 @Loenatik wrote:Die kleur komt wel heel erg in de buurt :shock: Is het mogelijk dat ik deze schoonheid een dag kan 'lenen' en waar staat ze? foto is gewoon een kleurvoorbeeld, ooit van het net geplukt..... grtz ziggy
@Loenatik wrote:Die kleur komt wel heel erg in de buurt :shock: Is het mogelijk dat ik deze schoonheid een dag kan 'lenen' en waar staat ze? foto is gewoon een kleurvoorbeeld, ooit van het net geplukt..... grtz ziggy
D deziggy Post best veel 17 jul 2011 #23 @Loenatik wrote:Die kleur komt wel heel erg in de buurt :shock: Is het mogelijk dat ik deze schoonheid een dag kan 'lenen' en waar staat ze? foto is gewoon een kleurvoorbeeld, ooit van het net geplukt..... grtz ziggy
@Loenatik wrote:Die kleur komt wel heel erg in de buurt :shock: Is het mogelijk dat ik deze schoonheid een dag kan 'lenen' en waar staat ze? foto is gewoon een kleurvoorbeeld, ooit van het net geplukt..... grtz ziggy