origineel gepost door evertfisherman
origineel gepost door Edvries
origineel gepost door evertfisherman
origineel gepost door Demazelen
origineel gepost door Edvries
Je koffer ontgrendelt toch mee met de rest? Alleen de koffer op zichzelf openen is weg, das toch niet erg??
Gisteren Opel garage gebeld..........kosten c.a. €70,-
Laat wel weten als ik bij de garage ben geweest
OK, ik ben benieuwd.
De kofferbak gaat bij mij ook open bij twee keer "openen" drukken maar deze sluit zichzelf automatisch weer af na 30 sec en dan moet je het knopje van de kofferbak gebruiken om de kofferbak weer te ontgrendelen of:
weer sluiten drukken en dan twee keer openen. Niet erg handig dus.
Ook al stel je in dat alle vier de deuren open gaan bij 1 keer "openen" zal de kofferbak ook opengaan maar voor 30 sec en daarna sluit hij weer. En dan moet je ook de kofferbakknop indrukken om deze weer open te krijgen, het indrukken van "openen(van de deuren)" geeft dan geen effect meer op de kofferbak.
Bij mij sluit alles na 30 sec. ook de deuren. Maar dat maakt toch geen r*&t uit? Gewoon binnen 30 sec je koffer open doen, whats the problem?!?!?! Ik snap het niet..
Mvgr,
LeeriC
Ja maar dat is het "probleem" want stel je staat even een keer buiten je auto wat te doen (praten sleutelen) en je wilt dan even je kofferbak opendoen dan:
1. knopje bij je deur indrukken van de kofferbak
2. alles sluiten en weer opnieuw openen
3. knopje kofferbak indrukken (die er dan niet meer op zit)
En als je idd gewoon je koffer binnen 30 sec opendoet is er geen probleem.
Ik snap het, maar hoe vaak komt dat nou voor....? Ik gebruik dat knopje nauwlijks. ( en nee, we wisselen niet van sleutel:jerry)