P paulvince Lid 16 feb 2010 #1 kan iemand mij mischien vertellen hoe ik het beste van die zwarte spoiler kit van mijn koplampen kan verwijderen
kan iemand mij mischien vertellen hoe ik het beste van die zwarte spoiler kit van mijn koplampen kan verwijderen
F Famempeters Loopt hier de deur plat 16 feb 2010 #2 gaat goed met remmen reiniger van de action . verder is er van sicaflex een goede kit verwijderaar te koop (goede automateriaal zaak)maar best aan de prijs . bert
gaat goed met remmen reiniger van de action . verder is er van sicaflex een goede kit verwijderaar te koop (goede automateriaal zaak)maar best aan de prijs . bert
C combo c tour Post best veel 14 mei 2011 #4 er si ook een bruin caramel kleurig schijfje van wurth. deze zet je op je accu boor of boormachine. daarmee kun je veilig lijmresten van je auto verwijderen. lijkt mij dan ook daar bij te helpen.
er si ook een bruin caramel kleurig schijfje van wurth. deze zet je op je accu boor of boormachine. daarmee kun je veilig lijmresten van je auto verwijderen. lijkt mij dan ook daar bij te helpen.