R Rickskes Komt weleens kijken 10 mrt 2013 #22 Haha, helaas heb ik de Opelfiets niet gezien bij de Opel Dealers hier:O Zou wel leuk zijn zo'n fiets te hebben.. Past mooi bij mijn schoenen :jerry
Haha, helaas heb ik de Opelfiets niet gezien bij de Opel Dealers hier:O Zou wel leuk zijn zo'n fiets te hebben.. Past mooi bij mijn schoenen :jerry
R robert_corsa Hoort bij de inboedel 12 mrt 2013 #23 vandaag ook in het echt gezien (zie corsa gedeelte wat heb jij vandaag aan je corsa gedaan) vind het ook een mooi wagentje. zou er ook zo in kunnen rijden, en is al helemaal af. kofferbak is wel een beetje een verloren ruimte. maar dat kun je verwachten.
vandaag ook in het echt gezien (zie corsa gedeelte wat heb jij vandaag aan je corsa gedaan) vind het ook een mooi wagentje. zou er ook zo in kunnen rijden, en is al helemaal af. kofferbak is wel een beetje een verloren ruimte. maar dat kun je verwachten.
A Adam71 Lid 16 mrt 2013 #25 Tja, als je hem aangekleed en leuk wilt hebben dan heb je hem pas voor de deur staan als je 20 mille mee brengt. Leuk, die vanaf prijzen maar dan heb je echt helemaal niks, en een kleurtje naar smaak en de afleverings kosten en je bent dik 1200 euro verder.
Tja, als je hem aangekleed en leuk wilt hebben dan heb je hem pas voor de deur staan als je 20 mille mee brengt. Leuk, die vanaf prijzen maar dan heb je echt helemaal niks, en een kleurtje naar smaak en de afleverings kosten en je bent dik 1200 euro verder.