Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heb er afgelopen november even in gezeten op de beurs in Essen. Vind het toch wel een erg leuk wagentje. Wel klein achterin maar goed een fiat 500xl is ook om te kotsen, dan maar geen ruimte. Ging net een krat bier in volgens mij dus dat is prima!
Valt me reuze mee die Adam! In het begin dacht ik gaat nooit wat worden. Maar nu ik hem zelf in de showroom heb zien staan moet ik zeggen dat het toch echt wel geslaagd is. Het is lang niet zo'n vrouwenautotje als bijvoorbeeld de Fiat 500 of een Mini..
Ik zou me niet schamen als ik hierin reed, maarja financieel (nog) niet haalbaar EN er is (nog) geen diesel leverbaar :fy1
Vandaag testgereden bij de dealer met de 1.2 Ecoflex. Geen strepentrekker, maar wel een leuk karretje :thumbup Wil je hem een beetje aankleden, wordt het toch een duur ding :thumbdown Maargoed, het vrouwtje wil hem graag.. Toch nog eens goed over nadenken!