kijk eens wat ik heb ge.....

usbstick

Post veel
gefotografeerd... ;)

img1531161730.jpeg

leuk wagentje van dichtbij... maar goedkoop is ie niet..

arjan

@ Rickskes: in zo'n adam heb ik bij onze OD ook gezeten, vond het gelijk niks, maardie opel fiets die op een andere adam stond vind ik wel leuk!

Heb er afgelopen november even in gezeten op de beurs in Essen. Vind het toch wel een erg leuk wagentje. Wel klein achterin maar goed een fiat 500xl is ook om te kotsen, dan maar geen ruimte. Ging net een krat bier in volgens mij dus dat is prima!

Vind m leuk hoor, was daar (met Arjan (usbstick)) toevallig, maar dat Sterrehemel in dat apparaat is wel Cool (geen foto van):

Adam.jpg

Ook deze stond er nog, deze was met panorama dak:

Adam2.jpg

Willem

voor het vrouwke? nee zou er zelf ook wel mee rijden, je kan de kleuren een je voorkeur aanpassen net als het interieur..

lekker autotje om in te rijden en genoeg ruimte voor iemand van 2m lang :thumbup

achterin is het net mooi voor kinderen qua ruimte

@marco_tds wrote:Mooie auto, ben is benieuwd wanneer ik er is eentje kan testrijden op mijn werk...

Zal wel effen duren dat die bandjes op zijn of andere zaakjes. :jerry

Ik zie eindelijk de normale kleuren.. ik begon al bang te worden dat alleen de (misschien komende) OPC mannelijk is haha :jerry

Die ik heb gezien zaten alleen maar rare vrouwelijke frutseltje's aan

Dit soort kwam ik tegen:

2vlwqpv.jpg

Die dashboard :thumbdown

wwchly.jpg

if0lg5.jpg

spiegels :thumbdown

i3dwde.jpg

zyj72d.jpg

Verder vind ik het wel een erge nette auto!

2n6rqc0.jpg

Valt me reuze mee die Adam! In het begin dacht ik gaat nooit wat worden. Maar nu ik hem zelf in de showroom heb zien staan moet ik zeggen dat het toch echt wel geslaagd is. Het is lang niet zo'n vrouwenautotje als bijvoorbeeld de Fiat 500 of een Mini..

Ik zou me niet schamen als ik hierin reed, maarja financieel (nog) niet haalbaar EN er is (nog) geen diesel leverbaar :fy1

Vandaag testgereden bij de dealer met de 1.2 Ecoflex. Geen strepentrekker, maar wel een leuk karretje :thumbup Wil je hem een beetje aankleden, wordt het toch een duur ding :thumbdown Maargoed, het vrouwtje wil hem graag.. Toch nog eens goed over nadenken!

Terug
Naar boven