D Dominic Loopt hier de deur plat 13 mei 2012 #1 Ik vroeg me af of een Tigra twintop 1.4 nu een ketting of een riem heeft? En is het zo dat je een ketting hoort of is dat een teken dat ie vervangen moet gaan worden?
Ik vroeg me af of een Tigra twintop 1.4 nu een ketting of een riem heeft? En is het zo dat je een ketting hoort of is dat een teken dat ie vervangen moet gaan worden?
O Opel_Vectra_GTS Komt weleens kijken 13 mei 2012 #2 volgens mij zit daar een riem op, ist benzine of diesel? en heeft ie airco? want dan zouden het met een riem ook de naaldlagers in je compressor pomp kunnen wezen.. groeten jelmer
volgens mij zit daar een riem op, ist benzine of diesel? en heeft ie airco? want dan zouden het met een riem ook de naaldlagers in je compressor pomp kunnen wezen.. groeten jelmer
D DeMeistah Loopt hier de deur plat 13 mei 2012 #3 ik dacht juist dat ze een ketting hadden! hoor je niet te horen, en hoeft niet vervangen te worden als hij goed onderhouden is. Misschien even de kettingspanner na laten kijken en de olie ervan laten verversen!
ik dacht juist dat ze een ketting hadden! hoor je niet te horen, en hoeft niet vervangen te worden als hij goed onderhouden is. Misschien even de kettingspanner na laten kijken en de olie ervan laten verversen!
O Opel_Vectra_GTS Komt weleens kijken 13 mei 2012 #4 demeistah heeft gelijk heb even nagekeken en heeft idd een ketting, wat hij al zei, je kunt even je olie verversen. want je zou hem in principe niet moeten horen.. succes!
demeistah heeft gelijk heb even nagekeken en heeft idd een ketting, wat hij al zei, je kunt even je olie verversen. want je zou hem in principe niet moeten horen.. succes!
D Dominic Loopt hier de deur plat 13 mei 2012 #5 zit er een apart deel voor de ketting olie dan? is een benzine zonder airco
O Opel_Vectra_GTS Komt weleens kijken 13 mei 2012 #6 nou de spanner werkt op olie druk als ik me niet vergis, dus vandaar. annuleer bericht over airco compressor pomp gr jelmer
nou de spanner werkt op olie druk als ik me niet vergis, dus vandaar. annuleer bericht over airco compressor pomp gr jelmer
L leen1 Komt weleens kijken 13 mei 2012 #8 De hydraulische ketting spanner werkt gewoon op je motor olie, dus op je oliedruk. Zit geen aparte olie voor in.
De hydraulische ketting spanner werkt gewoon op je motor olie, dus op je oliedruk. Zit geen aparte olie voor in.
D Dominic Loopt hier de deur plat 14 mei 2012 #9 vandaag maar ff naar de VOD geweest.. gelijk uit laten lezen en er staan geen fout codes (of historie) in. Wel even gekeken wat het geluid was en we zagen dat er een heel klein lekje bij het uitlaatspruitstuk zit. dus dat wordt binnenkort maar even vervangen. voor de rest is het een prima aankoop
vandaag maar ff naar de VOD geweest.. gelijk uit laten lezen en er staan geen fout codes (of historie) in. Wel even gekeken wat het geluid was en we zagen dat er een heel klein lekje bij het uitlaatspruitstuk zit. dus dat wordt binnenkort maar even vervangen. voor de rest is het een prima aankoop
O Opel_Vectra_GTS Komt weleens kijken 15 mei 2012 #10 kijk goedzo helemaal prima ik wens je nog heel veel plezier van je opeltje! gr jelmer
D Dominic Loopt hier de deur plat 16 mei 2012 #11 Zal wel lukken vooral met lekker weer haha.. :agent