T TonSR Loopt hier de deur plat 16 dec 2009 #1 bij deze zal ik eens aftrappen. ik wil hierbij alle vrienden en bekenden zo ook alle formers een zeer prettige kerstdagen :thumbup en een zeer goed gezond en veilige :thumbup jaarswisseling toe wensen namens mijn vrouw en mij zelf :thumbup vgr tonsr
bij deze zal ik eens aftrappen. ik wil hierbij alle vrienden en bekenden zo ook alle formers een zeer prettige kerstdagen :thumbup en een zeer goed gezond en veilige :thumbup jaarswisseling toe wensen namens mijn vrouw en mij zelf :thumbup vgr tonsr
J Jack-omegax3.0xe Loopt hier de deur plat 16 dec 2009 #2 ik wil dan ook via deze weg iedereen fijne feestdagen wensen en een gezond nieuwjaar met veel veilige kilometers. Gr jack
ik wil dan ook via deze weg iedereen fijne feestdagen wensen en een gezond nieuwjaar met veel veilige kilometers. Gr jack
Y yoyo Post best veel 16 dec 2009 #3 Uiteraard sluit ik mij hierbij aan en daarom ook: IEDEREEN HIER EEN FIJNE KERST EN EEN VOORSPOEDIG 2010! (met alles wat wenselijk is) Aart.
Uiteraard sluit ik mij hierbij aan en daarom ook: IEDEREEN HIER EEN FIJNE KERST EN EEN VOORSPOEDIG 2010! (met alles wat wenselijk is) Aart.
S Silver Loopt hier de deur plat 16 dec 2009 #4 Hele fijne gezellige feestdagen en een goed gezond en veilig 2010. ook namens de hond
M Makko Loopt hier de deur plat 16 dec 2009 #5 Namens mij ook allemaal een Goede Kerst en een Gelukkig Nieuwjaar. * /* /** /*** /**** ---| |--- Oh, oosten wind...haha
Namens mij ook allemaal een Goede Kerst en een Gelukkig Nieuwjaar. * /* /** /*** /**** ---| |--- Oh, oosten wind...haha
T tolsm Lid 16 dec 2009 #6 Ook namens ons uit friesland "noflike kryst en folle lok en seine":hmmz of te wel iedereen prettige kerstdagen en een gelukkig en gezegend nieuwjaar. ot: laat de sneeuw maar komen
Ook namens ons uit friesland "noflike kryst en folle lok en seine":hmmz of te wel iedereen prettige kerstdagen en een gelukkig en gezegend nieuwjaar. ot: laat de sneeuw maar komen
G GTS Power Hoort bij de inboedel 16 dec 2009 #7 ook vanuit overijssel ook hele fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar:thumbup
N nl-tuning Loopt hier de deur plat 16 dec 2009 #8 Fijne dagen en en gelukkig nieuw jaar. Groeten NL-TUNING
O omega20000 Komt weleens kijken 16 dec 2009 #9 leuk initiatief! allemaal ook vanuit de zaanstreek fijne feestdagen en een super maar boven alles gezond 2010!!!!!!!
leuk initiatief! allemaal ook vanuit de zaanstreek fijne feestdagen en een super maar boven alles gezond 2010!!!!!!!
N Nitrofreak Komt weleens kijken 16 dec 2009 #10 ook vanuit Ridderkerk een Gezond ,Gelukkig ,en veilige kilometers toe gewenst voor het nieuwe jaar:thumbup:thumbup Groet Kevin
ook vanuit Ridderkerk een Gezond ,Gelukkig ,en veilige kilometers toe gewenst voor het nieuwe jaar:thumbup:thumbup Groet Kevin
M martijn_maja Post best veel 16 dec 2009 #11 en ook vanuit het zuiden des lands wens ik iedereen fijne kerst dagen en een voorspoedig 2010 met vooral een opel schadevrij jaar.
en ook vanuit het zuiden des lands wens ik iedereen fijne kerst dagen en een voorspoedig 2010 met vooral een opel schadevrij jaar.
T TonSR Loopt hier de deur plat 16 dec 2009 #12 namens tcat en vriendin voor alle vrienden en formers fijne kerstdagen en een zeer goed en gezond 2010 toegewenst en dat een ieder weer schadevrij dit jaar mag door komen grt tcat.
namens tcat en vriendin voor alle vrienden en formers fijne kerstdagen en een zeer goed en gezond 2010 toegewenst en dat een ieder weer schadevrij dit jaar mag door komen grt tcat.
M MV Komt hier geregeld 16 dec 2009 #13 ik wens ook iedereen fijne feestdagen en een gezond 2010 pas op met vuurwerk je moet wel opel kunnen rijden in het nieuwe jaar
ik wens ook iedereen fijne feestdagen en een gezond 2010 pas op met vuurwerk je moet wel opel kunnen rijden in het nieuwe jaar
D Deactivated2 Post best veel 16 dec 2009 #14 ik wens ook iedereen fijne feestdagen en een gezond 2010 dat we nog veel plezier aan onze hobby mogen hebben in 2010 Groet Ronald aka cabriobully
ik wens ook iedereen fijne feestdagen en een gezond 2010 dat we nog veel plezier aan onze hobby mogen hebben in 2010 Groet Ronald aka cabriobully
T TonSR Loopt hier de deur plat 18 dec 2009 #15 plaats hier ook je eigen gemaakte kerst kaarten. vgr tonsr
T TonSR Loopt hier de deur plat 24 dec 2009 #17 en wat we hebben gewild een witte kerst en dat na 25 jaar.:hmmz:hmmz vgr tonsr
T TonSR Loopt hier de deur plat 25 dec 2009 #19 origineel gepost door Jerremy Ton, 28 jaar geleden toch ? 1981 och ik kijk niet op een daggie meer of minder maar het wordt nu toch wel een kledder zooi met die regen.:jerry vgr tonsr
origineel gepost door Jerremy Ton, 28 jaar geleden toch ? 1981 och ik kijk niet op een daggie meer of minder maar het wordt nu toch wel een kledder zooi met die regen.:jerry vgr tonsr
A arjontje Forumbewoner 25 dec 2009 #20 Ook namens mij iedereen prettige feest dagen en een gelukkig nieuwjaar !