Als je andere dopjes (naafkapjes heten ze officieel) voor je velgen wilt hebben (want nu heb je ze van BMW), kun je die gewoon bij BBS bestellen. Velgen zou ik zo laten, want de honingraatvelgen zijn de mooiste velgen die je voor een youngtimer kunt hebben (maar dat is persoonlijk).
Voor de Monza zijn er bij mijn weten geen achterruit jaloezien (zoals bij de Manta, enz). Staat ook niet, denk ik. Een soort "verkeerde" manier van optische tuning (al was het wel van die tijd).
Grootlicht zal niet meer dan een kwestie van afstellen zijn.
Dat de binnenspiegel omhoog klapt is voor mij een vreemd fenomeen. Hooguit dat de spiegel door trillen een beetje uit z'n oorspronkelijke positie zou kunnen raken.
Voor de audio zou ik qua radio geen moderne nemen. Die pastniet in het in het tijdsbeeld. Ik heb bijvoorbeeld de originele cassette/radio van Philips, die ook door Opel in de Monza gelevert werd. Prima geluid, achterspeakers zijn ook van Philips. Aan de zijkanten van de hoedenplank (boven de achterdempers) zit reeds ruimte gereserveerd voor speakers. De kofferruimte is gelijk de klankkast. De voorspeakers zijn van een "mindere"kwaliteit qua muziek en vermogen.
Maar ook hier weer, alles is persoonlijke smaak.
Het hoeven niet je veren te zijn. Het kunnen ook versleten schokdempers zijn. Dat vermoed ik eerder. Kun je makkelijk testen. Duw de wagen in, en dan moet hij gelijk terug komen. Bijft hij 2 of meer keer nadeinen, dan zijn de dempers op.