Als die zilvere waarvan gezegd word dat ie van onder gestraalt is:roest heeft achter onder de bumper is het die ik heb bekeken..
Als ik je een advies mag geven als het die Monza is:
Mooi laten staan.
Die groene staat mij erg aan,vanwege dat die er zo strak uitziet en op het ook niet verkracht is,alleen verbeterd met die 24V remmen en de 24V motor.
Een serie GSE zoals die witte is wel leuk om te zien,maar zo spectaculair anders zijn die GSE dingen ook niet ten opzichte van een gewone Monza:zelfde motoren en bakken en zelfde remmen enz enz,op wat kleine dingen zoals stoelen en achterspoiler zwarte lijsten en veren onderscheiden ze zich.
En die 24V heeft teminste vermogen en een acceptable verbruik,die GSE heeft de meest zuipende 3 liter die je kunt vinden de 30E met L-jetronic en heeft maar 165pk en dorst als een V8..Ik heb dezelfde motor met een 3-gang automaat en rij flink door,maar 1 op 6/7 moet je toch aanhouden,als gemiddeld verbruik met 4-gang automaat op de korte stukken.
En als dingen als de AC niet werken kan het duur worden net als je ABS systeem en andere electrische dingen ben ik er geen echte fan van,kan maar allemaal kapot en is soms niet erg makkelijk aan te komen,aan die dingen.
Maar je moet de auto halen waar jezelf het beste gevoel bij hebt,ik heb op foto,s afgaand het beste gevoel bij die groene 24V,maar een foto kan ook soms anders zijn dan real life.