D DVO Komt hier geregeld 18 mrt 2010 #1 aangezien er denk ik best veel mensen zijn die onderdelen bestellen/kopen bij een schadedemontage bedrijf. heeft er iemand toevallig ervaring met Autodemontage Hans v/d Horst GmbH in Gronau. en praten ze evt ook in NL
aangezien er denk ik best veel mensen zijn die onderdelen bestellen/kopen bij een schadedemontage bedrijf. heeft er iemand toevallig ervaring met Autodemontage Hans v/d Horst GmbH in Gronau. en praten ze evt ook in NL
O Omega2.2-16v Post best veel 18 mrt 2010 #3 Is voor mij ook wel een bekende,wel eens wat opgevraagd. Reageert snel en in het nederlands. Klikkie gr Danny
Is voor mij ook wel een bekende,wel eens wat opgevraagd. Reageert snel en in het nederlands. Klikkie gr Danny
D DVO Komt hier geregeld 18 mrt 2010 #4 mooi,klasse mensen. misschien wel ffies een paar inkopen doen
V VectraDennis Post best veel 18 mrt 2010 #5 zit een paar km's bij me vandaan, is een nederlander :thumbup
D DVO Komt hier geregeld 19 mrt 2010 #9 origineel gepost door Spijkcity Wat ga je kopen Denis Hey Diem, ik wil eigenlijk nog die B2 koplampunits en evt ook een setje elek ramen voor achter.
origineel gepost door Spijkcity Wat ga je kopen Denis Hey Diem, ik wil eigenlijk nog die B2 koplampunits en evt ook een setje elek ramen voor achter.
V VectraDennis Post best veel 20 mrt 2010 #10 dat laatste is volgens mij nog wel een beetje werk. Sjouke heeft het bij zijn vec ook gedaan
D DVO Komt hier geregeld 20 mrt 2010 #11 origineel gepost door VectraDennis dat laatste is volgens mij nog wel een beetje werk. Sjouke heeft het bij zijn vec ook gedaan ja dat geloof ik graag Den,maar met geduld:hmmz en mooi weer moet het toch wel te doen zijn.als het goed is zou er het 1 en ander zijn voorbereid in me vec
origineel gepost door VectraDennis dat laatste is volgens mij nog wel een beetje werk. Sjouke heeft het bij zijn vec ook gedaan ja dat geloof ik graag Den,maar met geduld:hmmz en mooi weer moet het toch wel te doen zijn.als het goed is zou er het 1 en ander zijn voorbereid in me vec
V VectraDennis Post best veel 21 mrt 2010 #12 misschien is dit iets voor je: http://link.marktplaats.nl/331889152
S Spijkcity Komt hier geregeld 22 mrt 2010 #13 Den op de Hoofdweg sterft het van de vectra b2's man.misschien ook wel in Hellevoet
D DVO Komt hier geregeld 22 mrt 2010 #14 origineel gepost door VectraDennis misschien is dit iets voor je: http://link.marktplaats.nl/331889152 Dank je Den, ik heb 'm gelijk ff een amil gstuurd maar ik hoef toch niet het raam ook over te zetten.alleen hat meganisme toch:hmmz ziet er wel aantrekkelijk uit:thumbup thnx
origineel gepost door VectraDennis misschien is dit iets voor je: http://link.marktplaats.nl/331889152 Dank je Den, ik heb 'm gelijk ff een amil gstuurd maar ik hoef toch niet het raam ook over te zetten.alleen hat meganisme toch:hmmz ziet er wel aantrekkelijk uit:thumbup thnx
D DVO Komt hier geregeld 22 mrt 2010 #15 origineel gepost door Spijkcity Den op de Hoofdweg sterft het van de vectra b2's man.misschien ook wel in Hellevoet ik zal is ffies gaan kijken vriend:thumbup
origineel gepost door Spijkcity Den op de Hoofdweg sterft het van de vectra b2's man.misschien ook wel in Hellevoet ik zal is ffies gaan kijken vriend:thumbup