Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Die ken ik welking:Hij rijd nog steeds in de omgeving van Rotterdam en ziet er nu bijna zo uit als op onderstaande foto's. Dus inmiddels niet echt orgineel meer en voorzien van wat meer luxe zoals leer elektrische ramen stuurbekrachtiging, CV + alarm.
Die ken ik welking:Hij rijd nog steeds in de omgeving van Rotterdam en ziet er nu bijna zo uit als op onderstaande foto's. Dus inmiddels niet echt orgineel meer en voorzien van wat meer luxe zoals leer elektrische ramen stuurbekrachtiging, CV + alarm.
Groeten Vincent
oke dan,
toppie dat tie nog rondrijd man:thumbup
en het is precies nog de straat die ik me herrinner.
ik kwam toen zijn vader tegen,toen ik in schiedam stond bij van der Kooij.toen werkte er een buurman van mij daar als chef werkplaats.
Was misschien niet helemaal duidelijk geformuleerd Ik heb hem toen van je over gekocht. ff nieuwsgierig weet jij of de koppelingsplaten ooit vervangen zijn?
Was misschien niet helemaal duidelijk geformuleerd Ik heb hem toen van je over gekocht. ff nieuwsgierig weet jij of de koppelingsplaten ooit vervangen zijn?
Gr Vincent
hahaha,oke dan.
ik zei al,toppie dat tie nog rijd Vincent:thumbup
doet me goed.
af en toe verlang ik er echt wel naar terug hoor,zo'n GSI
maar ik zou het echt niet meer weten of ze vervangen zijn.bij mij iig niet.
maar je hebt de auto nu al denk ik 10 jaar,dus misschien wel om ff na te gaan jaking:
maar ik zie dat je ook een astra coupé hebt:thumbup