S Spijkcity Komt hier geregeld 17 jul 2010 #81 Originally posted by sw_reijnders Een C station is groter dan een outlander hoor :vertag zou je daar niet voor gaan? is dat zo. het lijkt niet zo op het eerste gezicht. ik vind een c station net een lijkenwagen man.met uitzondering van een opc natuurlijk
Originally posted by sw_reijnders Een C station is groter dan een outlander hoor :vertag zou je daar niet voor gaan? is dat zo. het lijkt niet zo op het eerste gezicht. ik vind een c station net een lijkenwagen man.met uitzondering van een opc natuurlijk
J Jerk Loopt hier de deur plat 21 nov 2009 #82 Nu niet meer :jerry Nette wagen Spijk :thumbup Is wel een verbetering zeker van die Calibra naar deze dikke Vectra???
Nu niet meer :jerry Nette wagen Spijk :thumbup Is wel een verbetering zeker van die Calibra naar deze dikke Vectra???
S sw_reijnders Forumbewoner 17 jul 2010 #83 op autoweek.nl moet je maar eens een C station selecteren en een Outlander en dan vergelijken. dan zet die alle waardes naast elkaar.
op autoweek.nl moet je maar eens een C station selecteren en een Outlander en dan vergelijken. dan zet die alle waardes naast elkaar.
S Spijkcity Komt hier geregeld 17 jul 2010 #85 Originally posted by sw_reijnders op autoweek.nl moet je maar eens een C station selecteren en een Outlander en dan vergelijken. dan zet die alle waardes naast elkaar. ik zie het ja
Originally posted by sw_reijnders op autoweek.nl moet je maar eens een C station selecteren en een Outlander en dan vergelijken. dan zet die alle waardes naast elkaar. ik zie het ja
S stillekracht Komt hier geregeld 21 nov 2009 #88 Je weet toch lightning silver..... die rijden sneller !!!
O OPC Turbo Komt hier geregeld 21 nov 2009 #90 Van een oude man geweest? ook altijd binnen gestaan? Haha grapje Mooie wagen ziet er netjes uit, heel veel plezier ermee.
Van een oude man geweest? ook altijd binnen gestaan? Haha grapje Mooie wagen ziet er netjes uit, heel veel plezier ermee.
S Spijkcity Komt hier geregeld 22 nov 2009 #92 Originally posted by OPC Turbo Van een oude man geweest? ook altijd binnen gestaan? Haha grapje Mooie wagen ziet er netjes uit, heel veel plezier ermee. Deze wel,maar niet binnen gestaan. Altijd netjes onderhouden.Heb hem particulier gekocht
Originally posted by OPC Turbo Van een oude man geweest? ook altijd binnen gestaan? Haha grapje Mooie wagen ziet er netjes uit, heel veel plezier ermee. Deze wel,maar niet binnen gestaan. Altijd netjes onderhouden.Heb hem particulier gekocht
J janneman vectra c Loopt hier de deur plat 17 jul 2010 #93 origineel gepost door Spijkcity Originally posted by sw_reijnders Een C station is groter dan een outlander hoor :vertag zou je daar niet voor gaan? is dat zo. het lijkt niet zo op het eerste gezicht. ik vind een c station net een lijkenwagen man. Klopt een kist van 2mtr kan erin:sleeping Jan
origineel gepost door Spijkcity Originally posted by sw_reijnders Een C station is groter dan een outlander hoor :vertag zou je daar niet voor gaan? is dat zo. het lijkt niet zo op het eerste gezicht. ik vind een c station net een lijkenwagen man. Klopt een kist van 2mtr kan erin:sleeping Jan
R rinuske Komt weleens kijken 22 nov 2009 #94 mooie wagen, veel veilige km gewenst en veel plezier er mee!!!!!!
wim-v6 Forumbewoner 22 nov 2009 #96 Mooie auto, Betrouwbare 1800 onder de kap. Veel plezier ermee in ieder geval. Willem
A aapje63 Lid 6 dec 2009 #98 Heel mooie wagen, veel plezier en veilige km er mee gewenst. Ps de mijne..... By aapje63 at 2009-11-04
Heel mooie wagen, veel plezier en veilige km er mee gewenst. Ps de mijne..... By aapje63 at 2009-11-04
J janneman vectra c Loopt hier de deur plat 18 jul 2010 #99 origineel gepost door Spijkcity Ik vind zilver toch mooier Jan
A aapje63 Lid 23 dec 2009 #100 Mooie auto, kan ik uit eigen ervaring zeggen, zul je veel plezier van hebben. Gr king: