O opel-limbo Loopt hier de deur plat 20 nov 2009 #3 :thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup Mooie bak. Veel veilge kilometertjes gewenst.
:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup Mooie bak. Veel veilge kilometertjes gewenst.
N Navy Komt hier geregeld 20 nov 2009 #5 Keurige wagen! Veel veilige en schadevrije kilometers toegewenst!
G GTS Power Hoort bij de inboedel 20 nov 2009 #9 origineel gepost door janneman vectra c Mooie kleur joh:thumbup Jan mwah................................
origineel gepost door janneman vectra c Mooie kleur joh:thumbup Jan mwah................................
2 2000 Hoort bij de inboedel 20 nov 2009 #10 Mooie vectra!!! geniet er zelf ook al weer 2 jaar in :thumbup
V vectra2004gts Post best veel 20 nov 2009 #11 mooie GTS:wors origineel gepost door gts power origineel gepost door janneman vectra c Mooie kleur joh:thumbup Jan mwah................................ het is geen zwarte:jerry
mooie GTS:wors origineel gepost door gts power origineel gepost door janneman vectra c Mooie kleur joh:thumbup Jan mwah................................ het is geen zwarte:jerry
2 2000 Hoort bij de inboedel 20 nov 2009 #12 origineel gepost door vectra2004gts mooie GTS:wors origineel gepost door gts power origineel gepost door janneman vectra c Mooie kleur joh:thumbup Jan mwah................................ het is geen zwarte:jerry En ook geen geel/goude :jerry:jerry
origineel gepost door vectra2004gts mooie GTS:wors origineel gepost door gts power origineel gepost door janneman vectra c Mooie kleur joh:thumbup Jan mwah................................ het is geen zwarte:jerry En ook geen geel/goude :jerry:jerry
R Rubyvectra_A Komt weleens kijken 20 nov 2009 #13 Zeer mooie wagen!!!! :wors Veel geluk ermee! groet Tim
D DVO Komt hier geregeld 20 nov 2009 #15 je hebt nog gelijk ook Diem wat je in mijn topic zei,ECTers lijken wel geld teveel te hebben mooi ding gozer,hopelijk hou je deze een tijdje vriend.
je hebt nog gelijk ook Diem wat je in mijn topic zei,ECTers lijken wel geld teveel te hebben mooi ding gozer,hopelijk hou je deze een tijdje vriend.
A ahrend Loopt hier de deur plat 20 nov 2009 #16 origineel gepost door Spijkcity Uit 10-2003,was van een oudere man.1e eigenaar 1.8 16v GTS Erg nette wagen ,alleen jammer dat ze ' Mijn album ' op de middenconsole hebben gezet :jerry:jerry
origineel gepost door Spijkcity Uit 10-2003,was van een oudere man.1e eigenaar 1.8 16v GTS Erg nette wagen ,alleen jammer dat ze ' Mijn album ' op de middenconsole hebben gezet :jerry:jerry
G GTS2.2DTI Komt hier geregeld 20 nov 2009 #17 Super mooie en strakke GTS, Zilver en Zwart zijn toch wel de mooiste kleuren voor een GTS..
2 2000 Hoort bij de inboedel 20 nov 2009 #20 origineel gepost door GTS2.2DTI Super mooie en strakke GTS, Zilver en Zwart zijn toch wel de mooiste kleuren voor een GTS.. en geel dan?
origineel gepost door GTS2.2DTI Super mooie en strakke GTS, Zilver en Zwart zijn toch wel de mooiste kleuren voor een GTS.. en geel dan?