kan dicht opgelos

Je kan je pijpjes verlengen of een plaat maken die tussen de kop en spruitstuk kan dan een dubbele pakking

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

Je kan je pijpjes verlengen of een plaat maken die tussen de kop en spruitstuk kan dan een dubbele pakking

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

bedankt alvast voor het mee denken

een plaat maken die tussen de kop en spruitstuk die snap ik niet zo heb je er een voorbeelt van

als je pijpjes verleng dan krijg je aan de binnen kant een naat kier kan dat invloed hebben of merk je er niks van

wand dit lijk me tot nu toe de beste oplosing nogmaals bedankt voor het mee denken ik ben hier maar een leek in

maar zo leer ik ook weer eens wat gr co

daniel pm trug

oo ja nu snap ik hem eddie spagetti van mij ruilen voor spagetti voor de cab ja dat kan ook ga ik morgen effe doen

bedankt jongens gr co

hoi sorry dat ik zo laat nog reageer heb af en toe wat probleemen met mijn pc en dan kan ik niet meer inlogen hier

ja hoor hij loop weer ik rij er nu mee donderdag is tie ook apk gekeurd heb er veel bekijks mee

heb er een nieuwe groep a voorpijp voor gekocht voor een ascona a en nu is het goed een voorpijp van een ascona b past niet de rest van de uitlaat wel a of b dat is het zelfde het is wat laat maar toch bedankt voor alles jongens gr co

Terug
Naar boven