R robin... Komt weleens kijken 28 nov 2010 #41 origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi leuk project! garrett gt30 op een Let dat zal wel afgaan das wel de bedoeling
origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi leuk project! garrett gt30 op een Let dat zal wel afgaan das wel de bedoeling
R robin... Komt weleens kijken 28 nov 2010 #42 zo staat de motor er nu bij wachtend op de krukas vliegwiel en koppeling.. als het goed is heb ik volgende week t spulletje binnen :thumbup:thumbup:thumbup
zo staat de motor er nu bij wachtend op de krukas vliegwiel en koppeling.. als het goed is heb ik volgende week t spulletje binnen :thumbup:thumbup:thumbup
S sebastiaankadettcabriogsi Hoort bij de inboedel 8 jan 2011 #45 die slang achterop de motor, is dat de nieuwe olie aanvoer voor de turbo? :agent
J jason Komt hier geregeld 8 jan 2011 #48 [rquote=1835882&tid=125678&author=jblfreak]ja op de OLIEpomp [/rquote] naast niet op
D david verburg Komt hier geregeld 8 jan 2011 #49 dacht dat ie het op zoog aan de voorkant uit de carterpan:jerry
J jblfreak Hoort bij de inboedel 9 jan 2011 #50 [rquote=1836094&tid=125678&author=jason][rquote=1835882&tid=125678&author=jblfreak]ja op de OLIEpomp [/rquote] naast niet op[/rquote] ow ok sorry
[rquote=1836094&tid=125678&author=jason][rquote=1835882&tid=125678&author=jblfreak]ja op de OLIEpomp [/rquote] naast niet op[/rquote] ow ok sorry
R robin... Komt weleens kijken 13 jan 2011 #51 binnekort updates beetje druk de laatste weken... en die leiding is inderdaad me nieuwe olie aanvoer:thumbup en heb toch maar in plaats van de glyco lagerschalen ACL er in gezet drijfstang en hoofdlagers hopelijk volgende week bouwen en dan komen er meer foto s
binnekort updates beetje druk de laatste weken... en die leiding is inderdaad me nieuwe olie aanvoer:thumbup en heb toch maar in plaats van de glyco lagerschalen ACL er in gezet drijfstang en hoofdlagers hopelijk volgende week bouwen en dan komen er meer foto s
R robin... Komt weleens kijken 15 feb 2011 #52 nou beetje bezig geweest afgelopen 2 weken het blok hangt er al in maar nou de rest nog. doe het allemaal een beetje rustig aan want het moet wel allemaal goed en netjes natuurlijk. ben nu aant kijken voor een dikke intercooler en de uitlaat aant maken dus heb nog wel wat te doen de aankomende weken. hier nog wat foto s
nou beetje bezig geweest afgelopen 2 weken het blok hangt er al in maar nou de rest nog. doe het allemaal een beetje rustig aan want het moet wel allemaal goed en netjes natuurlijk. ben nu aant kijken voor een dikke intercooler en de uitlaat aant maken dus heb nog wel wat te doen de aankomende weken. hier nog wat foto s
R robin... Komt weleens kijken 15 feb 2011 #56 kleppedeksel gespoten en nog wat kleine dingetjes gedaan..
R robin... Komt weleens kijken 15 feb 2011 #57 [rquote=1869638&tid=125678&author=louwe 16 klepper]hoop niet dat ik te laat kom met m,n tip omdat het spruitstuk der al in hangt maar chekk hem inwendig even super goed of er niet nog ergens (een )lasspetter(s) zit want als die loskomt terwijl je turbo op toeren is daar wordt die niet beter van verder:thumbup bezig[/rquote] bedankt voor de tip maar het spruitstuk ziet er van binnen helemaal netjes uit heb het zelf hier en daar nog wat netter gemaakt op het stuk waar alle vier de pijpen bij elkaar komen. maar begrijp wat je bedoeld met die lasspetters:cry
[rquote=1869638&tid=125678&author=louwe 16 klepper]hoop niet dat ik te laat kom met m,n tip omdat het spruitstuk der al in hangt maar chekk hem inwendig even super goed of er niet nog ergens (een )lasspetter(s) zit want als die loskomt terwijl je turbo op toeren is daar wordt die niet beter van verder:thumbup bezig[/rquote] bedankt voor de tip maar het spruitstuk ziet er van binnen helemaal netjes uit heb het zelf hier en daar nog wat netter gemaakt op het stuk waar alle vier de pijpen bij elkaar komen. maar begrijp wat je bedoeld met die lasspetters:cry