P pastry Komt hier geregeld 25 sep 2009 #42 fijn dat er weer updates komen!!! ik volg je project al jaaaaaaaaren.
C corsaagsi Komt hier geregeld 25 sep 2009 #43 origineel gepost door pastry fijn dat er weer updates komen!!! ik volg je project al jaaaaaaaaren. Me 2! :wub
origineel gepost door pastry fijn dat er weer updates komen!!! ik volg je project al jaaaaaaaaren. Me 2! :wub
R rabbitopc Komt hier geregeld 25 sep 2009 #44 origineel gepost door kadett4x4 gelukkig, het enigste kwijl topic is er weer. probeer je ook eens alle andere foto's weer in dit topic te krijgen. ga zo door:thumbup:thumbup groeten. http://www.trabi.nl/Kadett.htm :thumbup :wub
origineel gepost door kadett4x4 gelukkig, het enigste kwijl topic is er weer. probeer je ook eens alle andere foto's weer in dit topic te krijgen. ga zo door:thumbup:thumbup groeten. http://www.trabi.nl/Kadett.htm :thumbup :wub
R rabbitopc Komt hier geregeld 25 sep 2009 #45 als je kadett klaar is is er op geen 1 meeting meer een 1e prijs te winnen voor mooiste kadett die gaat gegarandeert naar jou :thumbup :wub
als je kadett klaar is is er op geen 1 meeting meer een 1e prijs te winnen voor mooiste kadett die gaat gegarandeert naar jou :thumbup :wub
A asconahobbyist Hoort bij de inboedel 25 sep 2009 #46 deze auto ken ik,hij heeft jaren geleden hier in zwanenburg rondgereden. Vond hem altijd wel mooi maar wat er nu van gemaakt wordt zet alles in de schaduw!:thumbup
deze auto ken ik,hij heeft jaren geleden hier in zwanenburg rondgereden. Vond hem altijd wel mooi maar wat er nu van gemaakt wordt zet alles in de schaduw!:thumbup
R rallyastra Komt hier geregeld 28 sep 2009 #47 Ziet er weer goed uit zoals altijd ! Wat voor schroefset heb je achter als ik mag vragen ?
T trabantman Komt weleens kijken 30 sep 2009 #48 origineel gepost door rallyastra Ziet er weer goed uit zoals altijd ! Wat voor schroefset heb je achter als ik mag vragen ? KW
origineel gepost door rallyastra Ziet er weer goed uit zoals altijd ! Wat voor schroefset heb je achter als ik mag vragen ? KW
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 22 feb 2010 #51 origineel gepost door Fearless Jaloers op je werkplek :wors MEER FOTO"S!!!! werkplek lijkt wel een operatiekamer :jerry super net en schoon !
origineel gepost door Fearless Jaloers op je werkplek :wors MEER FOTO"S!!!! werkplek lijkt wel een operatiekamer :jerry super net en schoon !
B bd. Post best veel 22 feb 2010 #52 mooie kentekenplaat op de achtergrond!! owja, ook wel een leuke kadett :jerry
S sebastiaankadettcabriogsi Hoort bij de inboedel 22 feb 2010 #53 echt z`n dikke kadett, dat het bijna niet meer leuk is, of toch wel:jerry
F freek corsa Hoort bij de inboedel 22 feb 2010 #54 Wat hier niet leuk is, zijn de lange wacht tijden tussen de updates :jerry Geeft niets, de updates die er komen zijn wel uber vet :thumbup
Wat hier niet leuk is, zijn de lange wacht tijden tussen de updates :jerry Geeft niets, de updates die er komen zijn wel uber vet :thumbup
E EBkadett Post best veel 23 feb 2010 #55 echt een super werk plaats!!! ik hoop dat nu de werkplaats af is er ook weer aan de kadett gewerkt gaat worden.
echt een super werk plaats!!! ik hoop dat nu de werkplaats af is er ook weer aan de kadett gewerkt gaat worden.
B black champion Loopt hier de deur plat 23 feb 2010 #57 das idd wel kicke gemaakt ja. maar schijt aan de motorlift updates van de dett!!
T trabantman Komt weleens kijken 23 feb 2010 #58 origineel gepost door black champion das idd wel kicke gemaakt ja. maar schijt aan de motorlift updates van de dett!! De dett staat nu in de garage die helemaal zelf ingericht en verbouwd is achter ons huisje. Dus is weer een poging meer tijd door te kunnen brengen aan de dett.. Na lange tijd van niks is er ook weer veel verandert. Ben onder andere verhuisd naar de andere kant van het land dus van deze stilstand is dit weer es 1 van de smoesjes... Maar weer de nieuwe poging !
origineel gepost door black champion das idd wel kicke gemaakt ja. maar schijt aan de motorlift updates van de dett!! De dett staat nu in de garage die helemaal zelf ingericht en verbouwd is achter ons huisje. Dus is weer een poging meer tijd door te kunnen brengen aan de dett.. Na lange tijd van niks is er ook weer veel verandert. Ben onder andere verhuisd naar de andere kant van het land dus van deze stilstand is dit weer es 1 van de smoesjes... Maar weer de nieuwe poging !
D Dennis-Corsa-B Loopt hier de deur plat 23 feb 2010 #60 als je iets goed wil doen en netjes dan duurt dat lang je moet de tijd ervoor nemen Rome is ook niet in 1 dag gebouwd :thumbup ziet er goed uit allemaal leuke garage om te klussen aan je auto, motoren :wors
als je iets goed wil doen en netjes dan duurt dat lang je moet de tijd ervoor nemen Rome is ook niet in 1 dag gebouwd :thumbup ziet er goed uit allemaal leuke garage om te klussen aan je auto, motoren :wors