Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
moest ergens staan vandaar maar gaak binnenkort in mijn garage gestald worden
allen staat hier nog t een en ander in waaraan k was begonnen met ruimen maar met een hechting in je hand is t geen goed idee om vette zware motoren te verplaatsen
wel de achterklep van de v6 veranderd met dakspoiler en zwarte band er op ipv irmscherplaat
cabrio is niets aan gedaan aangezien k m een beetje zat ben op het moment en m niet kan verkopen dus even laag pitje tot k t weer zie zitten
wel heb ik er een tijdelijk project bij voor als ik aankomende winter mijn c30xe in de v6 champ ga bouwen
alleen is t geen opel deze keer maar de 2e auto van me vriendin dat is een honda civic 1.6 si (en de 1.6 versies zijn schaars want t zijn meestal 1.5 )
het spul ziet er zoiezo goed uit en de spanplaat en rollen zijn van skf
dus denk dat er weinig mis mee zal zijn
@ jeroen
de pakking van het ontluchtings huisje leveren ze niet meer los
deze was een complete met vloeibaar maar dit vond ik beetje overdereven dus snij ik zelf een pakking en aangezien ik t toch heb liggen doe ik de gasklep ook maar vast
was ook de bedoeling om de schermen ook van een crx te gebruiken maar heb een orginele civicme design bumper gevonden
de crx bumpers zijn al weer verkocht
en een me design zie je zeker niet vaak en ook de 1.6 si niet veel
ding is vrijwel niet rot hoewel k 2 plekjes heb gevonden op de dorpels maar hier draai ik me hand niet voor om dus binnenkort civic naar huis op de brug en cabrio even stallen