Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
de 3.0 en 3.2 verschillen niet zo heel er veel met elkaar en om een 3.2 aan te schaffen terwijl ik een 3.0 heb dat dat vind ik onnodige kosten in vergelijking (is moeilijk uit te leggen haha )
@: glenn
de gto past niet op de cabrio de achterschermen zijn compleet anders dus ja k heb nog wel evt een GTS voor de cabrio
ook zei de keurmeester dat ik m het beste iets omhoog kan gooien aangezien hij voelde dat ie met inveren op einde slag zat en dat hij de assen voelde met rijden
verder vond ie t er netjes in liggen en die grijns op z n bakkes vergeet ik ook niet meer toen ie terug kwam van een proefrit
maar als iemand voor mij 2 veren heeft en evt met schokbrekers voor een vectra A of calibra houd ik me aanbevolen
en ook paar seconden aan de 100 (dat was mijn grijns moment :jerry)
ff over je cabrio spuiten , je kan beter alles laten mee spuiten anders heb je een grote kans op kleurverschil erin, en ik zou gewoon voor groen gaan , er zijn meer rode dan groene