Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
gister weer even wat aan het maken geweest voor de V6 kadett
aangezien er weer een astra G dash inkomt ben ik maar een midden console aan het verbouwen geweest
er moest een dubbel din in gaan komen en ergens moest ik me olie temp meter kwijt voor de V6 (aangezien de interne olie koeler is afgesloten en er een externe in zit )
weet alleen niet of ik een dubbel din radio doe of een car pc (k heb ook nog een dongel dus is opzich wel leuk
gister avond even met een maatje naar me magazijn geweest om even 2 motoren in de bok te hangen
1x c20xe
1x x30xe
de c20xe word uitalkaar gehaald voor nieuwe pakkingen e.d en misschien gelijk setje webers er op voor in de cabrio(c20ne is t net niet vind ik persoonlijk )
de x30xe gaat uit elkaar (heb alleen onderblok ) en nieuwe pakkingen e.d carterpan van een 25xe e.d en vast opbouwen voor in de champion
net even wezen kijken hie het er voor staan maar komt goed moet alleen voor de 3.0 2 koppen hebben aangezien de mijne geen kleppen meer heeft
gister avond even met een maatje naar me magazijn geweest om even 2 motoren in de bok te hangen
1x c20xe
1x x30xe
de c20xe word uitalkaar gehaald voor nieuwe pakkingen e.d en misschien gelijk setje webers er op voor in de cabrio(c20ne is t net niet vind ik persoonlijk )
de x30xe gaat uit elkaar (heb alleen onderblok ) en nieuwe pakkingen e.d carterpan van een 25xe e.d en vast opbouwen voor in de champion
net even wezen kijken hie het er voor staan maar komt goed moet alleen voor de 3.0 2 koppen hebben aangezien de mijne geen kleppen meer heeft