J jblfreak Hoort bij de inboedel 24 nov 2008 #442 zo de auto staat weer op z n wielen echt te vet haha hier wat foto s uitlaat is niet zo heel moeilijk lijkt me alleen voor rdw moet er natuurlijk een kat onder verder is de motorruimte goed gevuld en best krap maar past toch goed (voor de oplettende ja k mis een bout haha (gaat nog niet lopen da blokje) alleen de slangen van koelwater zit ik nog mee in me maag heb een tankje van een nexia maar toch zit de abs in de weeg :thumbdown abs er af of nie (liefst niet eigenlijk) misschien morgen buiten foto's greets
zo de auto staat weer op z n wielen echt te vet haha hier wat foto s uitlaat is niet zo heel moeilijk lijkt me alleen voor rdw moet er natuurlijk een kat onder verder is de motorruimte goed gevuld en best krap maar past toch goed (voor de oplettende ja k mis een bout haha (gaat nog niet lopen da blokje) alleen de slangen van koelwater zit ik nog mee in me maag heb een tankje van een nexia maar toch zit de abs in de weeg :thumbdown abs er af of nie (liefst niet eigenlijk) misschien morgen buiten foto's greets
D Dirk Post best veel 24 nov 2008 #443 Ik zou de ABS lekker laten zitten en een ander tankje zoeken/maken
F Fearless Forumbewoner 24 nov 2008 #444 ABS is te verhuizen he Moet je alleen de leidingen aanpassen/vervangen en de stekker verlengen... Was het bij de corsa van plan maar vond het niet nodig
ABS is te verhuizen he Moet je alleen de leidingen aanpassen/vervangen en de stekker verlengen... Was het bij de corsa van plan maar vond het niet nodig
W Wieleman Komt weleens kijken 24 nov 2008 #445 netjes kerel petje af .. suc met je abs probleempje..
J jblfreak Hoort bij de inboedel 24 nov 2008 #446 de pomp verzette is misschien wel een optie eigenlijk had k nog niet echt aan gedacht moet k zeggen wilde er wel compleet nieuwe remleidingen in leggen in en onder de hele wagen verdere sugesties zijn welkom
de pomp verzette is misschien wel een optie eigenlijk had k nog niet echt aan gedacht moet k zeggen wilde er wel compleet nieuwe remleidingen in leggen in en onder de hele wagen verdere sugesties zijn welkom
R rallyastra Komt hier geregeld 25 nov 2008 #447 Gooi me anders eens op msn als je dat nog niet had Zal ik eens kijken of ik je kan helpen. niels_boer@msn.com
Gooi me anders eens op msn als je dat nog niet had Zal ik eens kijken of ik je kan helpen. niels_boer@msn.com
R rallyastra Komt hier geregeld 26 nov 2008 #450 Adapterplaatje om meer ruimte te maken misschien ? of kom je dan aan de distributiezijde niet weg met 2cm meer.
Adapterplaatje om meer ruimte te maken misschien ? of kom je dan aan de distributiezijde niet weg met 2cm meer.
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 26 nov 2008 #451 Ziet er goed uit man, ben echt benieuwd wat hij doet als hij rijdt:jerry
J jblfreak Hoort bij de inboedel 26 nov 2008 #453 origineel gepost door rallyastra Adapterplaatje om meer ruimte te maken misschien ? of s de kom je dan aan de distributiezijde niet weg met 2cm meer. heb er naar zitten kijken niels maar aan de ene kant kan het nie (met t kadett ophangpunt ) maar wel denk ik als ik de orginele steun op de balk monteer maar kan de leiding dan nog niet kwijt denk ik krijg die leiding niet langs de abs pomp of moet van de bijrijderskant een slang van 1,5 meter liggen vind k ook niet zo mooi maar lopen gaat het denk ik wel
origineel gepost door rallyastra Adapterplaatje om meer ruimte te maken misschien ? of s de kom je dan aan de distributiezijde niet weg met 2cm meer. heb er naar zitten kijken niels maar aan de ene kant kan het nie (met t kadett ophangpunt ) maar wel denk ik als ik de orginele steun op de balk monteer maar kan de leiding dan nog niet kwijt denk ik krijg die leiding niet langs de abs pomp of moet van de bijrijderskant een slang van 1,5 meter liggen vind k ook niet zo mooi maar lopen gaat het denk ik wel
K kalett Lid 26 nov 2008 #454 Wat een vorderingen Den,ziet er vet uit,kom snel weer ff buurten bij je.
V vincent23 Loopt hier de deur plat 26 nov 2008 #458 origineel gepost door jblfreak morgen even f28 halen hihi stinkerd :fy1 hehe :thumbup
J jblfreak Hoort bij de inboedel 27 nov 2008 #460 zo de f28 is er ook alleen nog ombouwen naar 2wd:thumbup