J jblfreak Hoort bij de inboedel 13 nov 2008 #421 nee dat nog niet wel een c25xe staan die er zo in kan
J jblfreak Hoort bij de inboedel 14 nov 2008 #422 zo net het bok er uit gevist moet zeggen dat onder vandaan wel vele malen makkelijker gaat vorige keer gingen ie boven vandaan er uit en er in de v6 gaat ook mooi onder vandaan zal straks even foto s maken
zo net het bok er uit gevist moet zeggen dat onder vandaan wel vele malen makkelijker gaat vorige keer gingen ie boven vandaan er uit en er in de v6 gaat ook mooi onder vandaan zal straks even foto s maken
J jblfreak Hoort bij de inboedel 14 nov 2008 #424 alsjeblieft freek 3 foto's (PS: de c20xe is voorlopig NIET te koop) ga zo even wat onderdelen naar me opslag brengen en neem gelijk de steunen van de v6 mee eerst eens kijken hoe t past misschien morgen de c20xe naar de opslag brengen (en staat al zo vol ) en heel misschien de v6 mee terug maar weet k nog niet greets
alsjeblieft freek 3 foto's (PS: de c20xe is voorlopig NIET te koop) ga zo even wat onderdelen naar me opslag brengen en neem gelijk de steunen van de v6 mee eerst eens kijken hoe t past misschien morgen de c20xe naar de opslag brengen (en staat al zo vol ) en heel misschien de v6 mee terug maar weet k nog niet greets
J jblfreak Hoort bij de inboedel 14 nov 2008 #425 zo even wat foto's van de steun de houten lat is om de steun een beetje te laten hangen anders kost heb mij het rubber zo dat was ie weer even ben druk bezig t een en ander aal lak te verwijderen aangezien de reparatie na me eerdere aanrijding(2 jaar terug) niet echt goed is gemaakt dus kan ik dat weer netjes fixen greets
zo even wat foto's van de steun de houten lat is om de steun een beetje te laten hangen anders kost heb mij het rubber zo dat was ie weer even ben druk bezig t een en ander aal lak te verwijderen aangezien de reparatie na me eerdere aanrijding(2 jaar terug) niet echt goed is gemaakt dus kan ik dat weer netjes fixen greets
V vincent23 Loopt hier de deur plat 14 nov 2008 #426 goed bezig kerel :afro:afro:afro binnenkort maar weer is ff buurten bij je groetjes
J jblfreak Hoort bij de inboedel 15 nov 2008 #428 dat geloof ik dennie maar voorlopig ie hier staan is goed vince je weet de weg he
V vincent23 Loopt hier de deur plat 16 nov 2008 #429 komt goed kerel geef maar een gil als je de 6 gaat inbouwen, kom ik wel ff helpen (lees afkijken :angel)
komt goed kerel geef maar een gil als je de 6 gaat inbouwen, kom ik wel ff helpen (lees afkijken :angel)
J jblfreak Hoort bij de inboedel 16 nov 2008 #430 haha is goed jongen denk dat ik as weekend de v6 maar eens naar hier haal ffies er in knalle da ding
J jblfreak Hoort bij de inboedel 18 nov 2008 #431 ben redelijk bezig met de dett een kant al aardig kaal gemaakt qwa verf de veerschotel aan de bij rijderskant boor ik zoiezo los aangezien er t een en ander aan roest onder zit rally astra heeft nog 2 cil koppen van een 3.0 liggen voor me
ben redelijk bezig met de dett een kant al aardig kaal gemaakt qwa verf de veerschotel aan de bij rijderskant boor ik zoiezo los aangezien er t een en ander aan roest onder zit rally astra heeft nog 2 cil koppen van een 3.0 liggen voor me
J jblfreak Hoort bij de inboedel 21 nov 2008 #432 afgelopen week is er weinig gebeurd hier hoop morgen de v6 uit me magazijn te halen ook had k nog een probleempje gevonden mijn gsi heeft abs en het tankje van de koelvloeistof zit aan de bijrijders kant en op de v6 zit de aansluiting op de bestuurders kant :wtf kan geen tankje van een zonder abs pakken ivm de abs en ook nie van een a corsa dan zit me accu in de weg maar wel van een nexia aangezien de ruitensproeier tank achter t buitenscherm zit morgen ffies naar de sloop eentje halen hahaking:
afgelopen week is er weinig gebeurd hier hoop morgen de v6 uit me magazijn te halen ook had k nog een probleempje gevonden mijn gsi heeft abs en het tankje van de koelvloeistof zit aan de bijrijders kant en op de v6 zit de aansluiting op de bestuurders kant :wtf kan geen tankje van een zonder abs pakken ivm de abs en ook nie van een a corsa dan zit me accu in de weg maar wel van een nexia aangezien de ruitensproeier tank achter t buitenscherm zit morgen ffies naar de sloop eentje halen hahaking:
J jblfreak Hoort bij de inboedel 22 nov 2008 #433 zo vandaag weer beetje gerommeld eerst maar eens op de sloop wezen kijken alleen dat was niet veel later met vaders maar de xe in t magazijn gezet dag dag motortje en deze stond daar ook dus nemen m maar gelijk mee ben er nu toch en als je dan toch bezig bent waarom dan stoppen haha 19:30 hing ie (en dat op zaterdag avond):jerry hier wat:kewlpics:kewlpics
zo vandaag weer beetje gerommeld eerst maar eens op de sloop wezen kijken alleen dat was niet veel later met vaders maar de xe in t magazijn gezet dag dag motortje en deze stond daar ook dus nemen m maar gelijk mee ben er nu toch en als je dan toch bezig bent waarom dan stoppen haha 19:30 hing ie (en dat op zaterdag avond):jerry hier wat:kewlpics:kewlpics
O opelkadetje Loopt hier de deur plat 22 nov 2008 #434 haha snel dat andere vliegwiel en draaien met die handel
J jblfreak Hoort bij de inboedel 22 nov 2008 #435 ja zeker ffies van de 16V af schroeven en gaan met t spul
V vincent23 Loopt hier de deur plat 23 nov 2008 #436 zozo ziet er weer lekker uit kerel mijn v6je die zit er denk ik niet meer in zucht..... jmmr. spreek je
zozo ziet er weer lekker uit kerel mijn v6je die zit er denk ik niet meer in zucht..... jmmr. spreek je
J jblfreak Hoort bij de inboedel 23 nov 2008 #437 misschien weet ik er nog een voor je maat zie er echt geil uit moet k zeggen
V vincent23 Loopt hier de deur plat 23 nov 2008 #438 origineel gepost door jblfreak misschien weet ik er nog een voor je maat zie er echt geil uit moet k zeggen ow echt da zou wel beter zijn wel een beetje ik goede staat ? en compleet ? let me know ok spreek je kerelking:
origineel gepost door jblfreak misschien weet ik er nog een voor je maat zie er echt geil uit moet k zeggen ow echt da zou wel beter zijn wel een beetje ik goede staat ? en compleet ? let me know ok spreek je kerelking:
J jblfreak Hoort bij de inboedel 23 nov 2008 #439 compleet wel staat er op die sloop nog een waar ik m ook vandaan heb kan even bellen voor je srond ook nog een x30xe
compleet wel staat er op die sloop nog een waar ik m ook vandaan heb kan even bellen voor je srond ook nog een x30xe
V vincent23 Loopt hier de deur plat 23 nov 2008 #440 mmmm, das wel verleidelijk als je ff wil bellen graag :wors