J jblfreak Hoort bij de inboedel 23 dec 2007 #121 is een andere xe die k nog had liggen en die let ha ha is compleet leeg zit echt niets in alleen lucht
is een andere xe die k nog had liggen en die let ha ha is compleet leeg zit echt niets in alleen lucht
J jblfreak Hoort bij de inboedel 23 dec 2007 #122 zo even wat foto s van de keskin 9x16 vind t te dik wel beetje slijpen en lassen enz maar da komt goed en zeer goed polysten de wielen en andere banden er om ipv 215 maar een 205 er om wat vinden jullie er van ?
zo even wat foto s van de keskin 9x16 vind t te dik wel beetje slijpen en lassen enz maar da komt goed en zeer goed polysten de wielen en andere banden er om ipv 215 maar een 205 er om wat vinden jullie er van ?
S Sai-Man Komt weleens kijken 23 dec 2007 #123 goed bezig kerel !!! dikke wielen aleen die spoiler op de klep is niet mijn smaak!. maargoed als we alenmaal dezelfde smaak hadden zou het ook niet relax zijn reden alles kadettjes hetzelfde erbij! en motoruimte wit jammer hoor........ vindt het spuuglelijk...... :kewlpics:kewlpics
goed bezig kerel !!! dikke wielen aleen die spoiler op de klep is niet mijn smaak!. maargoed als we alenmaal dezelfde smaak hadden zou het ook niet relax zijn reden alles kadettjes hetzelfde erbij! en motoruimte wit jammer hoor........ vindt het spuuglelijk...... :kewlpics:kewlpics
J jblfreak Hoort bij de inboedel 23 dec 2007 #124 motor ruimte wilde ik apart en nie standaard maar de rieger set moet er ook nog bij ander is de klep weer zo saai vind ik hoewel ik t nu ook netjes vind
motor ruimte wilde ik apart en nie standaard maar de rieger set moet er ook nog bij ander is de klep weer zo saai vind ik hoewel ik t nu ook netjes vind
S Sai-Man Komt weleens kijken 23 dec 2007 #125 ja idd motoruimte heb ik dus ook wit omdat ik het ook anders wou hebben die 2 foto's da's mijn kadett:vertag
ja idd motoruimte heb ik dus ook wit omdat ik het ook anders wou hebben die 2 foto's da's mijn kadett:vertag
J jblfreak Hoort bij de inboedel 23 dec 2007 #126 da had k al door gebeurd vaker dat we dezelfde ideeen hebben word misschien ooit weer andere kleur ha ha
da had k al door gebeurd vaker dat we dezelfde ideeen hebben word misschien ooit weer andere kleur ha ha
J jblfreak Hoort bij de inboedel 24 dec 2007 #128 k ga deze week nog even kijken hoe t gaat met een rieger voorscherm denk dat de voorkant dan beter past hoop t wel
k ga deze week nog even kijken hoe t gaat met een rieger voorscherm denk dat de voorkant dan beter past hoop t wel
O opelkadetje Loopt hier de deur plat 24 dec 2007 #129 ben benieuwd.. lijkt me wel vet.. maak eventjes wat foto's he die cossie is super mijn ding
J jblfreak Hoort bij de inboedel 24 dec 2007 #130 foto s maak k altijd weet nu ook waarom me tel altijd zo langzaam is ha ha cossie staat top zit alleen nog te twijfelen om die zwarte band op de klep te doen of niet zal k wel even shoppen
foto s maak k altijd weet nu ook waarom me tel altijd zo langzaam is ha ha cossie staat top zit alleen nog te twijfelen om die zwarte band op de klep te doen of niet zal k wel even shoppen
O opelkadetje Loopt hier de deur plat 24 dec 2007 #131 zwarte band moet je er wel opdoen.. ook ivm je smokes.. staat wel bruut
J jblfreak Hoort bij de inboedel 24 dec 2007 #132 ja dat wel weet t alleen nog niet zeker k heb de orginele sticker nieuw liggen met GSI opschrift van en 8V
ja dat wel weet t alleen nog niet zeker k heb de orginele sticker nieuw liggen met GSI opschrift van en 8V
O opelkadetje Loopt hier de deur plat 24 dec 2007 #133 hmm gewoon helemaal zwart anders niet.. kan je niet een irmscher achterplaat krijgen.. je had die van mij toch of was die niet meer te redden.. zoiets zou ook leuk staan
hmm gewoon helemaal zwart anders niet.. kan je niet een irmscher achterplaat krijgen.. je had die van mij toch of was die niet meer te redden.. zoiets zou ook leuk staan
J jblfreak Hoort bij de inboedel 24 dec 2007 #134 die was helaas nie meer te redden maar wil t kenteken juist onderin dus vandaar
O opelkadetje Loopt hier de deur plat 24 dec 2007 #135 strakke klep en kenteken eronder (bumper)....dan zou ik niet die zwarte band eropzetten... 8v erop is not cool
strakke klep en kenteken eronder (bumper)....dan zou ik niet die zwarte band eropzetten... 8v erop is not cool
J jblfreak Hoort bij de inboedel 24 dec 2007 #136 staad geen 8v op sticker hoord bij een 8v bij de 16 V staat er GSI16V bij deze alleen GSI dus is nog te doen
staad geen 8v op sticker hoord bij een 8v bij de 16 V staat er GSI16V bij deze alleen GSI dus is nog te doen
J jblfreak Hoort bij de inboedel 24 dec 2007 #139 da dacht k ook had de velgjes gevonden voor niet te veel en moest toch nog eens 9J hebben dus waarom niet nu he
da dacht k ook had de velgjes gevonden voor niet te veel en moest toch nog eens 9J hebben dus waarom niet nu he
V vincent23 Loopt hier de deur plat 25 dec 2007 #140 origineel gepost door jblfreak ja zeker vince maar die vleugel is een andere he as al in kleur op een strakke klep dus hoefde niet moeilijk te gaan doen als je je huisje hebt kom k wel rommelen hoor kom k op zaterdag en zondag aaf weer naar huis ha ha ha haha je ben van harte welkom hoor er is nog een bed over dan, dus ja neem jij je slaap spullen maar mee . enne die vleugel die mag weer mijn kant op he hehe dan hoef ik er geen bij nick te bietsen :angel:angel sorry da ik gister nie langs kwam man, maar goed ik was ff abuis met de route king:. maar goed dat komt heus wel een keer goed hoor den, zolang jij de koffie klaar heb staan greetzz vinc
origineel gepost door jblfreak ja zeker vince maar die vleugel is een andere he as al in kleur op een strakke klep dus hoefde niet moeilijk te gaan doen als je je huisje hebt kom k wel rommelen hoor kom k op zaterdag en zondag aaf weer naar huis ha ha ha haha je ben van harte welkom hoor er is nog een bed over dan, dus ja neem jij je slaap spullen maar mee . enne die vleugel die mag weer mijn kant op he hehe dan hoef ik er geen bij nick te bietsen :angel:angel sorry da ik gister nie langs kwam man, maar goed ik was ff abuis met de route king:. maar goed dat komt heus wel een keer goed hoor den, zolang jij de koffie klaar heb staan greetzz vinc