J jblfreak Hoort bij de inboedel 24 dec 2009 #1.181 vanmiddag me vectra 2000 digidash aangepast op witte verlichting ipv dat stomme geel is nu veel vetten haha
vanmiddag me vectra 2000 digidash aangepast op witte verlichting ipv dat stomme geel is nu veel vetten haha
G gsipiloot Komt hier geregeld 25 dec 2009 #1.182 origineel gepost door jblfreak vanmiddag me vectra 2000 digidash aangepast op witte verlichting ipv dat stomme geel is nu veel vetten haha je vergeet de foto's van t dashboard......
origineel gepost door jblfreak vanmiddag me vectra 2000 digidash aangepast op witte verlichting ipv dat stomme geel is nu veel vetten haha je vergeet de foto's van t dashboard......
J jblfreak Hoort bij de inboedel 25 dec 2009 #1.183 die was k niet vergeten maar moest ik er nog op zetten bij deze vectra 2000 digidash in wit:
J Jerremy Hoort bij de inboedel 25 dec 2009 #1.184 Cool man dat instrumenten paneel ! :agent Werkend op je V6 ? Gaaf. Zeker die olie druk meter. Geen overbodige luxe bij een V6. Ze willen daar nog wel is problemen me hebben voorzover ik weet. C25XE-tjes en eerste generatie's X30XE. Mooi, ziet er goed uit !
Cool man dat instrumenten paneel ! :agent Werkend op je V6 ? Gaaf. Zeker die olie druk meter. Geen overbodige luxe bij een V6. Ze willen daar nog wel is problemen me hebben voorzover ik weet. C25XE-tjes en eerste generatie's X30XE. Mooi, ziet er goed uit !
J jblfreak Hoort bij de inboedel 25 dec 2009 #1.185 k heb m nog los liggen op me xe heeft ie gewerkt dat zoiezo maar als de dett kekeurd is dan gaat ook me astra G dash er weer in dus ook de vectra digi dan word het weel een geheel ook zal ik jullie maar mijn andere grote update opbiechten gister heb ik de rieger GTO uitbouw van nick(nl-tuning) overgenomen dus kan k van de zomer weer wat bouwen nu zoek ik alleen nog een set wielen er voor en weet al wat ik wil kerscher cr is 9x17 en 11x17
k heb m nog los liggen op me xe heeft ie gewerkt dat zoiezo maar als de dett kekeurd is dan gaat ook me astra G dash er weer in dus ook de vectra digi dan word het weel een geheel ook zal ik jullie maar mijn andere grote update opbiechten gister heb ik de rieger GTO uitbouw van nick(nl-tuning) overgenomen dus kan k van de zomer weer wat bouwen nu zoek ik alleen nog een set wielen er voor en weet al wat ik wil kerscher cr is 9x17 en 11x17
J jblfreak Hoort bij de inboedel 25 dec 2009 #1.187 t gaat uiterst lekker even gekeken met een voorscherm maar 9J et 25 is te smal dus 10J voor haha
J jblfreak Hoort bij de inboedel 25 dec 2009 #1.189 ik ook haha moet eerst de wielen maar eens vinden
V vincent23 Loopt hier de deur plat 26 dec 2009 #1.190 origineel gepost door jaccomega benieuwd naar foto`s!!10J van voren:wors 10j is niks man hahaha gr vinc
origineel gepost door jaccomega benieuwd naar foto`s!!10J van voren:wors 10j is niks man hahaha gr vinc
J jblfreak Hoort bij de inboedel 26 dec 2009 #1.191 jouwe is breeder ja i know k heb 2 mattig wielen liggen van de voorkant is al gek zat op een dettje
N nl-tuning Loopt hier de deur plat 26 dec 2009 #1.192 post is een paar mooie foto's, van het passen en meten:jerry ben wel benieuwd. groeten nick
J jblfreak Hoort bij de inboedel 26 dec 2009 #1.193 k heb nog weinig gedaan hoor nick alleen even zo n mattig wiel op die sloper gezet en is niet normaak zeg haha
k heb nog weinig gedaan hoor nick alleen even zo n mattig wiel op die sloper gezet en is niet normaak zeg haha
R rabbitopc Komt hier geregeld 26 dec 2009 #1.194 ik zag je gts kit al te koop staan ja , zat er op te w8en todat je de gto kit zou kopen succes ermee :thumbup
ik zag je gts kit al te koop staan ja , zat er op te w8en todat je de gto kit zou kopen succes ermee :thumbup
J jblfreak Hoort bij de inboedel 26 dec 2009 #1.195 @ louwe 16 klepper : de set komt op de v6 "P was te verwachten zeker op een gegeven moment komt ook de 3.0 er in en wil ik misschien TB's op gaan plakken maar dit weet ik nog niet helemaal zeker
@ louwe 16 klepper : de set komt op de v6 "P was te verwachten zeker op een gegeven moment komt ook de 3.0 er in en wil ik misschien TB's op gaan plakken maar dit weet ik nog niet helemaal zeker
J jblfreak Hoort bij de inboedel 27 dec 2009 #1.196 vandaag weer even ilegaal met de dett gereden blijft leuk geluidje alleen bokt de wagen ontzettend van achter even kijken wat het kan zijn binnekort maar eens naar de rdw met dat aparaat dan kan ik verder met astra G dash en body
vandaag weer even ilegaal met de dett gereden blijft leuk geluidje alleen bokt de wagen ontzettend van achter even kijken wat het kan zijn binnekort maar eens naar de rdw met dat aparaat dan kan ik verder met astra G dash en body
J jblfreak Hoort bij de inboedel 1 jan 2010 #1.197 van t weekend nog even een achteras gerestaureerd dus die kan er ook nog even onder binnenkort ook heb k nog even een achterscherm gepast holy-shit wat breeeeeeed:jerry
van t weekend nog even een achteras gerestaureerd dus die kan er ook nog even onder binnenkort ook heb k nog even een achterscherm gepast holy-shit wat breeeeeeed:jerry
J jblfreak Hoort bij de inboedel 4 jan 2010 #1.198 nee niet vergeten maar heb ze nog niet k baal dat k deze week niet in de vorst zit :argue(rest van de zaak dus weer wel) anders had de dett even de brug op gegaan en afgemaakt voor de rdw foto s komen wel
nee niet vergeten maar heb ze nog niet k baal dat k deze week niet in de vorst zit :argue(rest van de zaak dus weer wel) anders had de dett even de brug op gegaan en afgemaakt voor de rdw foto s komen wel
A anoniem Hoort bij de inboedel 5 jan 2010 #1.199 ben nu toch wel heel nieuwsschierig te worden naar die dett van je!!! moet ik toch maar eens voor die onderdelen komen kijken! maar ik probeer al een tijdje eerst een donorauto te vinden maar dat lukt nog niet echt, dus kom ik toch gauw eens jouw kant op!! groeten patrick
ben nu toch wel heel nieuwsschierig te worden naar die dett van je!!! moet ik toch maar eens voor die onderdelen komen kijken! maar ik probeer al een tijdje eerst een donorauto te vinden maar dat lukt nog niet echt, dus kom ik toch gauw eens jouw kant op!! groeten patrick