F Fearless Forumbewoner 21 sep 2008 #341 aaah dan komt ie van die 1800 motor af. Maar welke ben je nodig? voorop de bak...of die middenonder op?
aaah dan komt ie van die 1800 motor af. Maar welke ben je nodig? voorop de bak...of die middenonder op?
J jblfreak Hoort bij de inboedel 21 sep 2008 #342 midden onder heb k nodig van orgineel A-corsa met schakel mechanisme
F Fearless Forumbewoner 21 sep 2008 #343 Heb ik voor je, alleen moet je daar nieuwe bussen in zetten. Ik heb mijn nylon schakelbussen overgezet in de Corsa B steun
Heb ik voor je, alleen moet je daar nieuwe bussen in zetten. Ik heb mijn nylon schakelbussen overgezet in de Corsa B steun
J jblfreak Hoort bij de inboedel 21 sep 2008 #344 dat geeft niet die hebben ze bij m-tech toch wel ? kan je m opsturen voor me en doe me dan ook je prijsie doen we wel via msn
dat geeft niet die hebben ze bij m-tech toch wel ? kan je m opsturen voor me en doe me dan ook je prijsie doen we wel via msn
F Fearless Forumbewoner 21 sep 2008 #345 ALs jij me gewoon de verzendskosten betaald stuur ik je die steun gewoon op
J jblfreak Hoort bij de inboedel 24 sep 2008 #348 dennie k heb m binnen maak t deze week even over (wat was je kwijt?) nu past ie tenminste wel goed ga alleen nog even kijken of k de steun aan de bestuurderskant nog moet maken heb de plaat al besteld en komt er aan even kijken of het nodig is ga deze week ook nog maar even alle onderdelen voor de xe halen bij de dealer en automatterealen zaak dus snel hangen dat ding steekassen heb k ook al dus nu schiet het op kan k eindelijk aan die v6 beginnen (kan niet wachten )
dennie k heb m binnen maak t deze week even over (wat was je kwijt?) nu past ie tenminste wel goed ga alleen nog even kijken of k de steun aan de bestuurderskant nog moet maken heb de plaat al besteld en komt er aan even kijken of het nodig is ga deze week ook nog maar even alle onderdelen voor de xe halen bij de dealer en automatterealen zaak dus snel hangen dat ding steekassen heb k ook al dus nu schiet het op kan k eindelijk aan die v6 beginnen (kan niet wachten )
F Fearless Forumbewoner 24 sep 2008 #349 Het verzenden koste gewoon €6.20. Mooi dat ie past zo, dr zaten wel de originele busjes bij zag ik Mischien toch ff nylon er in, net wat fijner Ik had die pen daar dwars doorheen vast gelast, want het was toen al zon drama om hem er uit te krijgen. Maar dat krijg jij wel weer voor elkaar :thumbup Dus de Corsa is binnenkort rijdbaar?
Het verzenden koste gewoon €6.20. Mooi dat ie past zo, dr zaten wel de originele busjes bij zag ik Mischien toch ff nylon er in, net wat fijner Ik had die pen daar dwars doorheen vast gelast, want het was toen al zon drama om hem er uit te krijgen. Maar dat krijg jij wel weer voor elkaar :thumbup Dus de Corsa is binnenkort rijdbaar?
J jblfreak Hoort bij de inboedel 24 sep 2008 #350 krijg ik wel voor elkaar hoor even nieuw busje (laten) maken hopelijk rijd ie binnenkort
V vincent23 Loopt hier de deur plat 25 sep 2008 #351 lekker bezig kerel :thumbup leuke projectjes en dan als t goed is deze week ook de v6 bij mij binnen :jerry dan kan het spel beginnen haha. greetz
lekker bezig kerel :thumbup leuke projectjes en dan als t goed is deze week ook de v6 bij mij binnen :jerry dan kan het spel beginnen haha. greetz
J Jerremy Hoort bij de inboedel 25 sep 2008 #352 kadett 2.0 16v 5 deurs. kadett 2.? ??v mattig uitvoering. Laat me raden, 2.5 24V ? :jerry :wub Lekker bezig heren.. De Kadetten met V6-en beginnen ook lekker op stoom te komen !
kadett 2.0 16v 5 deurs. kadett 2.? ??v mattig uitvoering. Laat me raden, 2.5 24V ? :jerry :wub Lekker bezig heren.. De Kadetten met V6-en beginnen ook lekker op stoom te komen !
V vincent23 Loopt hier de deur plat 25 sep 2008 #353 ja het was wel een inkoppertje hahahaha ik zal t ff aanpassen in me naam haha:jerry:jerry maar goed idd v6 is in opmars :wors:wors
ja het was wel een inkoppertje hahahaha ik zal t ff aanpassen in me naam haha:jerry:jerry maar goed idd v6 is in opmars :wors:wors
J jblfreak Hoort bij de inboedel 25 sep 2008 #354 hihi gekke gasten he eerst maar eens kijken of t allemaal gaat lukken en hoe t met de rdw gaat
R rallyastra Komt hier geregeld 28 sep 2008 #356 Snap niet waarom iedereen er zo bang voor is, tis heel simpel :angel
J jblfreak Hoort bij de inboedel 28 sep 2008 #357 ja k weet nie wat dat is eigenlijk denk als k m zo ver heb dat ik eens bij jou langs kom om eens goed te kijken
ja k weet nie wat dat is eigenlijk denk als k m zo ver heb dat ik eens bij jou langs kom om eens goed te kijken
J jblfreak Hoort bij de inboedel 30 sep 2008 #358 heb de steun gevonden kost me een godsvermogen maar ok t moet maar
V vincent23 Loopt hier de deur plat 1 okt 2008 #359 ja hebbie m ?? die ene die we zoeken ? prijs kom wel goed den da weet je :thumbup:thumbup
J jblfreak Hoort bij de inboedel 1 okt 2008 #360 nie die is er maar een moet op t blok komen en heb je echt nodig misschien is ie te maken maar niels wilde ze laten gieten
nie die is er maar een moet op t blok komen en heb je echt nodig misschien is ie te maken maar niels wilde ze laten gieten