Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik heb ik het verleden meerdere weer aan de praat gekregen (ik ben oud lid van kadett gsi club holland), ik wil je wel evt. helpen ik woon in heemskerk.
{ik rijdt in de buurt met een zilvergrijze Zafira OPC}
@Hans misschien dat je tips hebt voor mij want bij mij werkt tie niet, tis een 16v motor in 8v gsi , enig idee waar ik moet gaan zoeken? Sorry voor deze offtopic vraag -offtopic
@blue-mission wrote:leuk je even gesproken te hebben vandaag hans,
ja top man, echt mooie kadett heb je!, mocht een keer wat hulp/tools ofzo nodig hebben weet je me nu te vinden OM DE HOEK! :thumb
@mark, check de printplaat, de behuizing drukt op de printsporen, die veroorzaken minisculle breukjes!, checkcontrols uitwisselen van 8 naar 16v geehft b.v. hoog uit een brandend lampje op van een optie die er niet op zit zoals ABS zover ik weet.
terk em uit je dash open hem en bekijk de print banen bij de aansluitingen, en op beschadigingen, een gevonden, ff doorsolderen king:
geweldig GSI-kadetts :thumb
zulke mooie+stoere auto's worden helaas niet meer gemaakt