V Van het Ende Customs Loopt hier de deur plat 11 jun 2009 #3 kweet niet hoe het voor het spuiten was, maar ziet er weer leuk uit. zelf gespoten? zo op foto mag het resultaat er wezen. leuke velgen ook. 15" toch? Blijven deze eronder? (zocht nog een set van deze (opknappers) en nu maar weer opbouwen he
kweet niet hoe het voor het spuiten was, maar ziet er weer leuk uit. zelf gespoten? zo op foto mag het resultaat er wezen. leuke velgen ook. 15" toch? Blijven deze eronder? (zocht nog een set van deze (opknappers) en nu maar weer opbouwen he
R Rop Lid 11 jun 2009 #5 Nee dit is een 1200tje mijn andere is een gt/e zelf gespoten idd.. de velgen zijn alleycats 8j maar zijn eigenlijk voor mijn gt/e maar ze krijgen eerst nog een opknapbeurt! resultaat is in het echt ook mooi! niet verwacht maar wel gelukt! king:
Nee dit is een 1200tje mijn andere is een gt/e zelf gespoten idd.. de velgen zijn alleycats 8j maar zijn eigenlijk voor mijn gt/e maar ze krijgen eerst nog een opknapbeurt! resultaat is in het echt ook mooi! niet verwacht maar wel gelukt! king:
R robbyrood Komt hier geregeld 11 jun 2009 #9 Waar is ie gespoten?? In de schuur?? Wel lekker blauw!!
P pipo Hoort bij de inboedel 11 jun 2009 #10 hee hij is vett geworden rene:thumbup mooi blauw nu kun je gaan bouwen en binnekort cruisen:agent
N nl-tuning Loopt hier de deur plat 12 jun 2009 #11 mooi kleurtje en zekerss dikke wielen:jerry succes verders. groeten