V Vinci Forumbewoner 29 apr 2011 #61 Balen dat je geen Opel terug kon kopen, en de man van de verzekering maar in een dure Mercedes rijden natuurlijk.... Zeg, heb de U2U knop nog niet gevonden, maar is de Kadett al helemaal afgevoerd? Heb evt. nog wel interesse in wat dingetjes...
Balen dat je geen Opel terug kon kopen, en de man van de verzekering maar in een dure Mercedes rijden natuurlijk.... Zeg, heb de U2U knop nog niet gevonden, maar is de Kadett al helemaal afgevoerd? Heb evt. nog wel interesse in wat dingetjes...
W wesley015 Post best veel 29 apr 2011 #62 Ford :shock: Wel erg zonde van de kadett. @ Vinci u2u is nu PM
W wesley015 Post best veel 29 apr 2011 #63 Ford :shock: Wel erg zonde van de kadett. @ Vinci u2u is nu PM
V Vinci Forumbewoner 29 apr 2011 #64 Ja, heb 'm ook net door, dit forum werkt het zelfde als zelfbouwaudio.nl...
V Vinci Forumbewoner 29 apr 2011 #65 Ja, heb 'm ook net door, dit forum werkt het zelfde als zelfbouwaudio.nl...
U uknowme Komt weleens kijken 29 apr 2011 #66 Was al blij dat de man van de verzekering mn afsleepkosten van €190 terug betaalt. Een ford ja deze zit goed en rijd stukje sneller als mn kadett deed dat is dan wel weer lekker na een 1.6d Had natuurlijk liever in mn kadett doorgereden en rustig doorgespaard voor een vectra oid maar helaas.
Was al blij dat de man van de verzekering mn afsleepkosten van €190 terug betaalt. Een ford ja deze zit goed en rijd stukje sneller als mn kadett deed dat is dan wel weer lekker na een 1.6d Had natuurlijk liever in mn kadett doorgereden en rustig doorgespaard voor een vectra oid maar helaas.
U uknowme Komt weleens kijken 29 apr 2011 #67 Was al blij dat de man van de verzekering mn afsleepkosten van €190 terug betaalt. Een ford ja deze zit goed en rijd stukje sneller als mn kadett deed dat is dan wel weer lekker na een 1.6d Had natuurlijk liever in mn kadett doorgereden en rustig doorgespaard voor een vectra oid maar helaas.
Was al blij dat de man van de verzekering mn afsleepkosten van €190 terug betaalt. Een ford ja deze zit goed en rijd stukje sneller als mn kadett deed dat is dan wel weer lekker na een 1.6d Had natuurlijk liever in mn kadett doorgereden en rustig doorgespaard voor een vectra oid maar helaas.
R Rottentweetie Komt hier geregeld 22 jul 2011 #68 Zonde Zonde Zonde!! Echt balen voor je man! Echt ongelooflijk... Sterkte er verder mee man!
R Rottentweetie Komt hier geregeld 22 jul 2011 #69 Zonde Zonde Zonde!! Echt balen voor je man! Echt ongelooflijk... Sterkte er verder mee man!
U uknowme Komt weleens kijken 22 jul 2011 #70 Thanx helaas niks meer van gehoord zou de dader nog steeds graag in mijn handen krijgen. Lees nog mee op dit forum nu flink sparen dat ik weer een echte auto met wat karakter kan kopen..
Thanx helaas niks meer van gehoord zou de dader nog steeds graag in mijn handen krijgen. Lees nog mee op dit forum nu flink sparen dat ik weer een echte auto met wat karakter kan kopen..
U uknowme Komt weleens kijken 22 jul 2011 #71 Thanx helaas niks meer van gehoord zou de dader nog steeds graag in mijn handen krijgen. Lees nog mee op dit forum nu flink sparen dat ik weer een echte auto met wat karakter kan kopen..
Thanx helaas niks meer van gehoord zou de dader nog steeds graag in mijn handen krijgen. Lees nog mee op dit forum nu flink sparen dat ik weer een echte auto met wat karakter kan kopen..